16 wrz 2013

Powroty- cz. 1 :)

Witam Was po dłuższej nieobecności. Staram się spędzać kreatywnie czas podczas ostatnich tygodni wakacji, jakie mi zostały, gdyż od października zaczynają się zajęcia na uczelni. Tak szczerze to strasznie stęskniłam się za uczelnią. Już nie mogę się doczekać pierwszych zajęć!!! Jestem bardzo podekscytowana!!!
A co u Was słychać???

Ostatnio przeglądałam zdjęcia i zamarzyłam sobie, że bardzo chciałabym zobaczyć taki widok.





Oj marzę o wyjeździe do Grecji. Przeżyć taką wielką, grecką wycieczkę:) Jak w filmie :P
Mam nadzieję, że moje marzenie wkrótce się ziści.:)
A Wy macie takie wymarzone miejsca, do których chcielibyście pojechać???
Ale na razie pozostaje tylko marzyć. A dzisiejszy wieczór-chipsy, piwko i film World War Z.
Miłego wieczoru !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz