21 paź 2013

Wielki powrót!!!

Witam Was bardzo serdecznie! 
Przyznaje szczerze, dawno tu mnie nie było :) Ale mam coś na swoje wytłumaczenie, teraz ostatnio jestem tak zabiegana, że szok! Od września zaczęłam pracę, pracuje w przedszkolu, z czego bardzo się cieszę!!! Natomiast od października jeszcze doszły studia, oczywiście w trybie zaocznym. Zaczęłyśmy z współautorką bloga Patrycją magisterkę - oczywiście dalej studiujemy Pedagogikę! :) Czy któraś z Was też może studiuje lub studiowała ten kierunek??? :) Więc w tygodniu jestem w pracy, a w weekend na uczelni. Dobrze, że niektóre weekendy są wolne!:P Powiem Wam, fajna jest praca z dzieciakami, jedyne co mnie męczy to pisanie tych planów miesięcznych pracy, co niestety nie zajmuje to mało czasu :( Ale z tym też jakoś daję radę. Tak więc moje ostatnie tygodnie wyglądają w następujący sposób: praca, plany, konspekty, uczelnia, coś w domu do ogarnięcia. :) Ale sama chciałam!!!

Mam wielką ochotę odpocząć dłuższą chwilę.
Mam ochotę zrobić sobie kawkę lub herbatkę usiąść pod kocem lub położyć się i poczytać książkę! A niestety ostatnio nie mam czasu na to! A na półce czeka 5 książek do przeczytania! Ale zabiorę się niedługo! Mam taki plan! :) Chce zacząć od Alibi na szczęście A. Ficner-Ogonowskiej :)
A jeszcze jedno info: coś stało mi się z aparatem! Jak robię zdjęcia, to wychodzą na zdjęciu takie kreski! Nie mam pojęcia od czego!!!! :) A szkoda, bo chciałam Wam pokazać słonecznika, którego dostałam na Dzień Nauczyciela od jednego chłopca z mojej grupy. :)

A co tam u Was słychać???? Wiem, że dawno nas nie było, ale liczymy, że mimo wszystko odwiedzicie nas znów! :)

Pozdrawiam, Kasia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz