25 lis 2012

Zakupy kosmetyczne:)

Witam, ostatnim razem byłam w Rossmanie z kumpelą i oczywiście widząc różnego rodzaju promocje, musiałam się na niektóre skupić;P

Pierwszą rzeczą, którą kupiłam był żel pod prysznic z Luksji!!! Ma suuuuper zapach, mam nadzieje, że w użyciu będzie także doskonały. Kupiłam go za 4,99zł 500ml. Więc się bardzo opłacało.


Następną rzeczą, był oczywiście lakier do paznokci z Wibo. Kosztują one normalnie 4,99zł, jednak teraz na rzeczy do makijażu płaci się 40% mniej, więc dałam za niego 2,99zł:) Zamierzam sobie kupić jeszcze jeden póki jest promocja, tylko jeszcze nie wiem jaki:):P No i też myślę o kupieniu tuszu do rzęs. Chyba się skuszę, póki jest ta promocja:)

A wczoraj byłam w Tesco i moja ulubiona odżywka z Joanny była za 1ZŁ!!!!!!!!!!!!! Uwierzycie?!?
Oczywiście jak zobaczyłam tą cenę musiałam ją kupić. Dodam jeszcze, że wzięłam 2! Oto ona:

A co wy ostatnio kupiłyście fajnego? Może macie jakiś kosmetyk, który warto polecić??
Pozdrawiam serdecznie :)

4 komentarze:

  1. odżywki za 1zł? chyba muszę się wybrać do TESCO :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Tą co pokazałam w poście kupiłam za 1zł! Jednak inne z tej serii już kosztowały 3,99zł!!!

      Usuń
  2. ostatnio wszyscy szaleja na Rossmannowych promocjach i kupuja szminki L'Oreal i Rimmel, podklad Max factor 3 w 1 i tony lakierow:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zamierzam się wybrać jeszcze do Rossmana:P Na pewno nie odpuszczę takiej okazji!!!

      Usuń