11 lis 2012

Zakupy.

Ostatnio wybrałam się na zakupy. Była ze mną również P. W planach miałam kupić tylko bombonierkę Merci, jednak jak zwykle wyszło inaczej. Zobaczyłam w przecenie zestaw z Adidasa, wodę toaletową i żel pod prysznic, i musiałam kupić, bo ten zapach już chodzi za mną od jakiegoś czasu:P Więc stwierdziłam MUSZĘ GO MIEĆ. No i tak się właśnie stało:P:D
Także ostatnio widziałam się z kumpelą, która jest konsultantką w Avonie i odebrałam zamówienie:P Tym razem zamówiłam krem rodzinny 400ml. Mam nadzieję, że będzie rewelacyjny, bo zapach bardzo mi się podoba:)
I to by było na tyle. Na razie staram się zużywać kosmetyki, które znajdują się w mojej łazience:P Ale znając życie jak znajdę jakąś fajną okazję, albo coś mi się spodoba - pewnie KUPIĘ!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz