29 lis 2012

Zakupy :)

Cześć dziewczyny :)
Ostatnio byłam na zakupach w Rossmanie i nadrobiłam zaległości w półce kosmetycznej, co bardzo nie spodobało się mojemu facetowi (twierdzi, że mam za dużo kosmetyków i za niedługo zacznie co drugi wyrzucać przez balkon ;P).
Tak jak Kasia pisała wcześniej w Rossmanie była super promocja- wszystkie kosmetyki do makijażu -40%.
Szukałam fajnego lakieru do paznokci dla siebie, ale niestety żaden kolor, z tych które zostały, nie przypadł mi do gustu. A dodam, że zostało ich bardzo niewiele, co mnie nie dziwi, bo wszyscy "rzucili" się na tą promocyjną cenę.
Przejdę może do zakupów... :P
A więc kupiłam sobie płyn do higieny intymnej Biały Jeleń.



Jak dla mnie bardzo dobry płyn do higieny intymnej. Pozostawia uczucie świeżości.. Zapach nie powala na kolana, ale działanie ma jak najbardziej ok.
Kosztuje chyba 8 zł, dokładnie nie pamiętam ceny.

Kolejna rzecz to  mleczko do demakijażu z Garniera.



Używam już od bardzo dawna. Próbowałam innych, ale stale wracam do tego.
Nie uczula, ma bardzo delikatny zapach, jest wydajny, pozostawia skórę oczyszczoną i nawilżoną.
Cena- ok. 10 zł.

Następnie kupiłam masło kakaowe z Ziai.


Jest moim wiernym towarzyszem w porze zimowej. Nawilża wspaniale, pozostawia kakaowo- kokosowy zapach na skórze.  Co prawda producent sugeruje, że poprawia koloryt skóry, ale jakoś nie zauważyłam tego, nawet stosując go przez dłuższy czas. Jego cena-  ok. 10 zł.

I ostatni produkt- balsam do ciała z Dove.


Jak dla mnie strasznie słaby kosmetyk. Klei się na skórze, ma bardzo mocny zapach, wręcz duszący.
Nie polecam. Cena ok. 10 zł i była to niepotrzebnie wydana kasa.
To już wszystkie moje zakupy. Podzielcie się swoimi opiniami na temat tych kosmetyków.
 Pozdrawiam Was i życzę miłego wieczoru :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz