1 gru 2012

pierwszy grudnia....

Witam pierwszego grudnia!
Powiem szczerze, że nawet nie wiem, kiedy to minęło. JUŻ GRUDZIEŃ!!! A za parę dni święta:)
Czas leci baaaardzo szybko. Dopiero co był październik!!!
Przyznam szczerze, że dziś mam jakiś "dziwny" dzień! Po napisaniu tego posta wskakuje do swojego łóżeczka i pewnie zasnę szybciutko, bo jestem baaardzo zmęczona.
Ostatnio w mojej łazience znów przybyło, kupiłam w avonie sobie zestaw różany: żel do demakijażu i krem do twarzy. Była świąteczna promocja i musiałam się skusić:) Oto on:

Zauważyłam, że ostatnio tylko piszemy co kupiłyśmy! Musimy zrobić projekt denko, ale zawsze co zużyje kosmetyk to go automatycznie wyrzucam. Jakiś taki nawyk. :)

A i już teraz koniecznie muszę się wybrać kupić sobie cieplutkie rękawiczki, bo zrobiło się zimno. Dziś będąc na dworze, bardzo mi zmarzły ręce ( a miałam rękawiczki - tylko, że skórzane). Niestety one na takie ziiiimno się nie nadają. Wsadzę je do szafy i poczekają na swoją kolej.

Jak już wspomniałam, za niedługo święta, więc trzeba kupić prezenty. Też trzeba się będzie wybrać na zakupy. :)
A co Wy ostatnio kupiłyście?? I co zamierzacie kupić na święta swoim bliskim? Chętnie przeczytam, bo sama do końca nie wiem co kupić!!! :)

POZDRAWIAM:*

1 komentarz:

  1. U mnie bez szalenstw, moj maluch na listdomikolaja.pl wybral sobie batmana w jakims samochodzie, mężowi kupie perfumy jak co roku, rodzicom wycieczke gdzies za granice, moze Francja, przyjaciółce karnet do spa :)

    OdpowiedzUsuń