17 gru 2012

Coraz bliżej święta....

Coraz bliżej święta...... jak to już napisałam w tytule dzisiejszego posta :)
Dziś byłam ostatni dzień na uczelni, od jutra już przerwa świąteczna, bardzo mnie to cieszy!!!! :)
Uwielbiam mój wydział! A przede wszystkim uwielbiam święta <3 
Dzisiaj pomimo tego, że jest poniedziałek, dzień zaliczam do baaaaardzo udanych :):):):)
Robiłyśmy sobie z kumpelami prezenty i dziś obdarowywałyśmy się :) Ja wylosowałam współautorkę tego bloga, Patrycje!!! Mam nadzieję, że prezent się bardzo podobał.
Ja z mojego prezentu, jestem baaardzo zadowolona. :) Dziękuje koleżance, Martynie!!!
Po południu wybrałam się również do fryzjera z czego się cieszę. :)
I dostałam płytę z LIDLA :


Dziękuje Ilona :)

Póki co cieszę się wolnym, które teraz będę miała :) A najbardziej z okresu świąt, które nadchodzą wielkimi krokami :)

Posłuchajcie polecam!!!!
Trzymajcie się cieplutko!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz