27 gru 2012

Po świętach!

Witam Wam po świętach.
Jak już wczoraj pisałam, bardzo szybko mi te dni minęły. Za szybko. Ale wszystko co dobre szybko się kończy. Teraz tylko czekać na następne święta. Ale to dopiero za rok :)
A moje święta przedstawiały się tak:
W wigilię spędziłam w większym gronie niż zwykle, było nas 10 osób. Ale było świetnie. Im więcej ludzi tym weselej. Po kolacji wigilijnej, która była ogromnie pyszna. Wypiliśmy kawę i zjedliśmy ciasto i makówki. Makówki specjalność mojej mamy, na które czekam caaały rok. Uwielbiam je <3 Brat od mamy zrobił pyszne grzane wino. Wypiłam 2 kubki, tak mi smakowało.
A później patrzymy........ a tu pod choinką prezenty. Musiałam być w tym roku grzeczna bo trochę tego dostałam. I jestem z moich prezentów zadowolona. Tradycyjnie jak co roku dostałam słodycze. Tym razem były to 3 czekolady. Dobrze, że każda ma inny smak.:P Dostałam także pieniądze, które jak zwykle się przydadzą :) Pod choinką również znalazłam bransoletkę:

Był też tam perfum z Oriflame:

Podobał mi się ten zapach, więc się cieszę, że go dostałam. A i zapomniałabym dostałam również kartę upominkową z H&M na zakupy.

Bardzo przydatny prezent, bo już się cieszę, że w Nowym 2013 Roku na pewno wybiorę się na zakupy do H&M.

A co Wy fajnego znalazłyście pod choinką????
Pozdrawiam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz