31 gru 2012

Szczęśliwego Nowego Roku:)

Kochani! :)
Życzę Wam szczęśliwego Nowego 2013 Roku. Aby był on lepszy od tego co się teraz kończy. Aby wszystkie Wasze marzenia się spełniły. :)

Jak zwykle te 12 miesięcy szybko upłynęło. Dla mnie ten rok był bardzo pozytywny. Były momenty baaaardzo szczęśliwe ( co mnie oczywiście ogromnie cieszy!!! ), ale były również momenty smutne podczas, których trzeba było się wyciszyć, postawić sobie pytania i zastanowić się nad własnym życiem! Ale ten rok już prawie za nami.


Moje postanowienia noworoczne:
1) Przede wszystkim zdrowo się odżywiać.
2) Fajnie by było mieć parę kilo mniej :P
3) Nie marnować czasu na "pierdoły" :) (Przyznam szczerze, że z tym będzie ciężko, czasem lubię nic nie robić i totalnie się lenić).
4) Nie odkładać niczego na później :P (Z tym też będzie ciężko, bo uwielbiam przekładać zrobienie pewnych rzeczy, a potem nie wiem co w ręce włożyć).!
5) Chciałabym również czytać regularnie książki, aby w tym roku było więcej przeczytanych przeze mnie książek
To są najważniejsze postanowienia. Jeszcze są postanowienia prywatne, które mam również nadzieję, że zrealizuje :)

Jeszcze raz życzę Wam szczęśliwego Nowego Roku :)
Pozdrawiam serdecznie :)
DO ZOBACZENIA W NOWYM ROKU:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz