29 gru 2012

:)

Witam, witam :)
Jak tam Wam mija dziewczyny dzisiejsza sobota???
Ja - nie narzekam! Znów jestem dziś pozytywnie nastawiona do caaaaałego przeogromnego świata :)
Byłam wczoraj w Biedronce i znów się skusiłam na zakup kosmetyków z firmy Bell. Ostatnio powiedziałam sobie nic nie kupuje. A tu nici!!! Miałam wykorzystać wszystko co mam i wtedy kupować. Ale jak zwykle okazje wygrały i namówiły na kupno.

Jak widać na zdjęciu kupiłam róż do policzków z firmy Bell (5,99 zł ), więc się opłaca.:)
Następną zakupioną rzeczą była pomadka. Uwielbiam te używać, a że ta kosztowała 2,49 zł, znalazła się w moim posiadaniu :)
A i jeszcze mam dla Was do polecenia krem do rąk z avonu glicerynowy:
Obok kremu stoi aniołek, którego dostałam od współatorki bloga :) Jest śliczny, z tyłu ma kieszonkę na podgrzewacz, co bardzo mi się podoba:) Uwielbiam zapalać podgrzewacze.
Pozdrawiam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz