18 gru 2012

Pięćdziesiąt twarzy Greya

Halllo :)
Drodzy moi zostało 6 dni do świąt :)
Bardzo mnie to cieszy, już czekam z niecierpliwością na nie.
Dostałam dziś przedświąteczny prezent gwiazdkowy- książkę E L James "Pięćdziesiąt twarzy Greya".
Strasznie chciałam ją mieć i doczekałam się :)



Zapowiadana jako "powieść, która wstrząsnęła rynkiem literatury kobiecej, sprzedaje się w tempie egzemplarza na minutę".
Ciekawi mnie to, czy rzeczywiście jest taka wspaniała.
Za niedługo się o tym przekonam. Zamierzam zacząć ją czytać...
Oczywiście po przeczytaniu poinformuję Was.
Może któraś z Was już ja przeczytała?
A jeśli chodzi o zbliżające się święta- macie już prezenty dla swoich bliskich? Jakie mieliście w tym roku pomysły na podarunki? Podzielcie się  propozycjami swoich upominków :)
Pozdrawiam Was serdecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz