9 gru 2012

L`Oreal, Elseve Total Repair 5

Hej :)

Co u Was słychać? Jak przygotowania do świąt?
Ja ostatnio zrobiłam świąteczne porządki, za tydzień w weekend chyba będę ubierać choinkę :)
Strasznie cieszę się na te święta, już powoli czuję magiczną atmosferę :)

Przy robieniu porządków znalazłam próbkę natychmiastowej kuracji regenerującej L'Oreal, Elseve Total Repair 5.
Pomyślałam, że warto ją wypróbować.


L`Oreal, Elseve Total Repair 5, Instant Miracle (Natychmiastowa kuracja regenerująca)
I powiem Wam po zastosowaniu jej włosy stały się miękkie, lśniące, po prostu pięknie wyglądały.
Mam kręcone włosy, trudno nad nimi zapanować, a ta odżywka dała radę!!!
Zastanawiam się nad jej kupnem. Ciekawi mnie to, czy rzeczywiście będzie taka dobra i będzie spełniać swoją rolę.
Może któraś z Was używa bądź używała jej? Czekam na Wasze opinie.
Pozdrawiam, trzymajcie się cieplutko w te mroźne dni :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz