13 gru 2012

H&M :)

Witam Was dziewczyny :) 
Dziś miałam bardzo twórczy dzień ;P Posprzątałam mieszkanie, zrobiłam placki ziemniaczane z papryka, pychota <3 Cieszę się bardzo, że moim domownikom również smakowały. Gdy skończyłam robić placki natchnęło mnie i postanowiłam upiec babkę kiślową!

Oto przepis: 
4 jajka
1 szklanka cukru
1 szklanka mąki
2 łyżeczki proszku do pieczenia
2 torebki kiślu w proszku ( na jakie macie ochotę uwielbiam robić z żurawinowym, bo wtedy wychodzi śliczna różowa)
1/2 szklanki oleju

Na początek ubijamy jajka z cukrem, później dodajemy po kolei resztę składników i mieszamy. Na koniec wlewamy do formy i pieczemy w piekarniku nagrzanym do 180 stopni - 45 min :)
SMACZNEGO !!! 

Bardzo szybko się tą babkę robi, więc uwielbiam ją piec :*

Ja tym razem dodałam kisiel cytrynowy :)

A wczoraj byłam na zakupach!!! Rozglądnęłam się za prezentami, nawet parę kupiłam z czego się bardzo cieszę! Ale to nie wszystko, jeszcze mi brakuje 2 prezentów!!!
Wczoraj również mając kartę z Glamour do H&M, weszłam tam żeby zobaczyć co jest ciekawego!

No i się stało! Kupiłam sukienkę :) Wpadła mi w oko, jest śliczna. Cieszę się z jej zakupu, A oto ona:

Śliczna również jest ta niebieska, jednak ja kupiłam beżową z czarnymi paskami :) Jest cudowna <3

Już coraz bliżej święta:) Posłuchajcie także piosenki Andrzeja Piasecznego i Seweryna Krajewskiego! Mnie bardzo przypadła do gustu, od razu się czuje, że coraz bliżej te cudne dni :)

A jak Wy się przygotowujecie do Świąt??? Co ciekawego ostatnio kupiłyście?? Co kupujecie w tym roku na prezenty najbliższym??

Pozdrawiam, trzymajcie się cieplutko :):*
KASIA

2 komentarze:

  1. Wieeeki nie piekłam tej babki, dzięki za przypomnienie!!!!, faktycznie mega szybko się ją robi i jest smaczna. A z agrestowego wychodziła zielonkawa ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie z agrestową wychodzi zielonkawa:P Ale ja najczęściej robię z żurawinową, wiśniową lub cytrynową!!!

      Usuń