8 gru 2012

hejo.!

Grudniowy wieczór. Kasia korzysta z internetu, przegląda blogi, w pewnym momencie myśli napisze posta! ;) Pije właśnie pyszne kakao, coś mnie wzięło dziś, aby je zrobić. Już dawno nie piłam, więc smakuje jak nie wiem!!! :)

Miałam dziś popołudniu wielką ochotę wybrać się do centrum handlowego na zakupy. Jednak patrząc przez okno na termometr i widząc parę stopni na minusie - zrezygnowałam! Ale już wiem, że w następnym tygodniu na pewno wybiorę się pochodzić po sklepach. Kupiłam sobie Glamour i mam kartę do H&M, więc chętnie się tam wybiorę. Oczywiście wejdę obowiązkowo do Rossmana, może będzie jakaś interesująca mnie promocja. Rozejrzę się również za prezentami dla moich bliskich. Niektórym już wiem co kupie. Jednak reszta to dla mnie wielki znak zapytania?????????????

Ostatnio będąc w Home & you, bardzo spodobały mi się kubki świąteczne!!! Dosłownie się w nich zakochałam :) Oto jeden z nich:

Bardzo bym chciała taki! :) W home & you, podoba mi się również renifer z kocem. Koc to podstawa dla zmarzlucha, którym ja jestem.

Coraz bliżej do ŚWIĄT co mnie bardzo cieszy. Już się nie mogę doczekać:) 


A teraz moi drodzy pójdę się położyć, i chyba poczytam jeszcze! 


Pozdrawiam, trzymajcie się cieplutko!:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz