6 gru 2012

:):):)

Witam!!!!!!!
Dziś MIKOŁAJKI :)
Dostałyście już jakieś prezenty??? Byłyście grzeczne? Mikołaj przyszedł? A może zostawił coś pod poduszką??
Do mnie już przyszedł, ale myślę, że jeszcze może zastukać do moich drzwi lub gdzieś zostawić drobny upominek:):)

Wczoraj byłam na zakupach z rodzicami i kupiłam sobie pomadkę firmy BEBE, kosztowała 4,50 zł, więc zaopatrzyłam się w jedną, bo poprzednia już mi się powoli kończy!!!

Kupiłam również na spróbowanie herbatę Vitax - pomarańcza i goździki:) Ciekawe czy będzie dobra, w sumie to zaraz sobie zapatrzę i spróbuję!!!

Zakupiłam również czekoladę Milka truskawkową! I jeszcze Milka Triolade, z myślą o dzisiejszych Mikołajkach na słodki upominek.! A jak będę piła dziś kawę na pewno utworzę Milkę truskawkową:P

Coraz bliżej do świąt co mnie bardzo cieszy :) Uwielbiam święta i tą cudowną atmosferę :*

Pozdrawiam, trzymajcie się cieplutko!!!

1 komentarz:

  1. no baa pewnie, że Mikołaj był, częściowo też samo go sobie zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń