28 gru 2012

Piąteczek.

Witam Was w dzisiejszy bardzo pozytywny dzień:)
Jestem dziś bardzo pozytywnie nastawiona do wszystkiego. Właśnie wróciłam do domciu, a byłam z współautorką bloga na kawie :) Oczywiście jak to już wspominałam uwielbiam kawę <3 a w miłym towarzystwie to już w ogóle!

Tradycyjnie byłyśmy na kawie w Mcdonaldzie, gdzie uwielbiamy cappuccino :)

Oczywiście nie mogłyśmy również przejść obojętnie obok Rossmana, dziś w drogerii kupiłam sobie żel pod prysznic z Isany ( teraz jest promocja i są po 2,99 zł - WIĘC SIĘ OPŁACA ) i tonik nagietkowy z Ziaji:


A i mam dla Was parę zdjęć z wczorajszego wieczorku:




Na zdjęciach widać filiżankę, w której piłam wczoraj pyszną, moją ulubioną kawę <3 Świecznik, który też bardzo lubię, bo zawsze gaszę wszystkie światła i siedzę tylko przy zapalonym świeczniku. Taka fajna atmosfera jest wtedy :) No i torebka z jednego z prezentów, który dostałam :)

A jak tam Wam mija czas po świętach???
Pozdrawiam serdecznie:)

2 komentarze:

  1. Genialny kubek! :))

    PS.Polecam wyłączyć weryfikacje obrazkową, nie ma takiego zamotania z dodawaniem komentarzy :)

    OdpowiedzUsuń