30 lip 2013

Hit i kit lipca :)

Witam Was:
Dzisiaj przychodzę do Was po krótkiej przerwie z dwoma produktami, które przetestowałam i wyrobiłam sobie o nich opinie.

Pierwszym z nich jest mój ulubiony krem do rąk z Biedronki.


Bardzo dobry krem do rąk, który nawilża suchą skórę, pachnąc przy tym bardzo ładnie:)
Polecam, godny uwagi, niska cena. Na pewno kupię ponownie:)

I drugi produkt. Straszny, straszny i jeszcze raz straszny.


Po każdym użyciu tak wysuszał mi skórę rąk, że myślałam, że zwariuję!!!  Zapach ładny, ale działanie średnie. Cena w promocji 4,99. Nie polecam. Nie kupię ponownie. 
A co Wy myślicie o tych produktach???
Pozdrawiam PaTi :)

1 komentarz:

  1. Dziękuję za polecenie. Mój ukochany krem do rąk właśnie się skończył i teraz szukam jakiegoś innego, chyba kupię ten z Biedronki. :)

    OdpowiedzUsuń