3 lip 2013

Lipcowe zakupy !!!

Hejo:)
Piękny dzień, uśmiech sam pojawia się na ustach:) Wakacje, czytanie książek, opalanie- to wszystko to, o czym marzyłam pisząc pracę licencjacką. A teraz już lipiec. Jak ten czas szybko płynie.
Dziś przychodzę z krótkim postem na temat moich ostatnich bardzo udanych zakupów. Staram się ograniczać i nie kupować rzeczy zbędnych. Chcę wykończyć wszystkie swoje zapasy, które nagromadziły się w mojej łazience :)

Po pierwsze będąc w Biedronce natknęłam się na i kupiłam:


1) Żele do ciała z bebeauty. Pomarańczowy Brazylia z ekstraktem z guarany, zaś żółty Bali z ekstraktem z owoców egzotycznych- mają piękne zapachy.
2) Odżywka bez spłukiwania Silk Therapy Biosilk- już kolejne opakowanie, gdyż jestem zachwycona jej działaniem.

Również zakupy robiłam w Rossmannie. I w moim koszyku znalazły się:


1) Mydło do kąpieli o zapachu gumy balonowej z Ziaji- cudowny zapach, już nie mogę się doczekać kąpieli. Jest teraz promocja w Rossmannie na żele pod prysznic. Grzechem byłoby nie skorzystać, chociaż w szafce mam zachomikowanych chyba z 5. żeli czekających na swoją kolej.:)
2) Mleczko do opalana z Sunzon- zakupiłam, gdyż zamierzam się opalać, a potrzebna jest ochrona skóry :)

Na razie to wszystko, mam nadzieję, że ograniczę swój zakupoholizm i tylko najpotrzebniejsze rzeczy znajdą się w moim koszyku podczas następnych zakupów. Miłego dnia :)

4 komentarze: