11 lip 2013

lipcowo :)

Witam Was serdecznie,
dawno mnie nie było, wiem!!! Pamiętam, obiecywałam, że będę teraz częściej, ale zaczyna się u mnie remont, więc mam mały sajgon w domu! Wszystko musiałam w swoim pokoju popakować do worków! :) Właśnie w związku z remontem już mówię, że z mojej strony w lipcu denka nie będzie, bo nie mam gdzie zbierać opakowań (i tak już mam problem ze znalezieniem niektórych rzeczy:P). Ale po remoncie wróci wszystko do normy i w sierpniu będzie już denko jak w ciągu ostatnich miesięcy! :)
Zakupów kosmetycznych też się staram za wielkich nie robić, tylko zużywać, co mam w zapasach! Nie mam gdzie tego kłaść, ze względu na remont! :P Parę dni temu byłam w Rossmannie i kupiłam 2 rzeczy:
- mydło kawowe z Ziaji - 4,79 zł
- lakier do włosów z Isany - 3,99 zł
Czytam również książki - kończę teraz ostatnią część Greya! A potem będę czytać inne! :) Siedzę na ogródku, widuje się z chłopakiem (ale to popołudniami, bo do 15 jest w pracy!).A jak Wam mija lipiec???

Kilka postów temu pisałyśmy obie (ja i Pati), że obroniłyśmy pracę licencjacką! Więc teraz zastanawiałyśmy się co dalej!? Co zrobić iść dalej na mgr na dzienne czy na zaoczne! Powiem Wam jest to ciężki wybór, sam człowiek nie wie co zrobić! Z jednej strony myśli się o pracy, ale z drugiej to studia dzienne są fajne! :) I co tu wybrać??? W końcu zdecydowałam się zapisać w rekrutacji na studia zaoczne, zrezygnowałam z dziennych! Będę szukać pracy! Mam nadzieję, że podjęłam odpowiednią decyzję! :) Wy też macie taki dylemat?? Skończyłyście już studia, a może też dalej będziecie studiować na magisterce! :) Chętnie dowiem się coś o Was więcej! :)

A teraz drogie blogowiczki idę sobie zrobić kawę na zimno <3 Pychota<3  Jeśli macie okazję spróbujcie tego specjału na zimno! :)

Nutka na dziś (ostatnio nie mogę się oderwać od słuchania Sylwii Grzeszczak - ma świetne utwory na nowej płycie):
SYLWIA GRZESZCZAK "SCHODY" :)

2 komentarze:

  1. ja żałuję, że skończyłam magisterkę dziennie, przez to nie mogłam iść do pracy, ewentualni pracodawcy nawet nie chcieli patrzyć na moje cv gdy mówiłam, że studiuję dziennie:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem podjęłaś bardzo dobrą decyzję :) oczywiście wszystko zależy od kierunku, ale w większości przypadków dzienne studia mgr to strata czasu, w między czasie można już zdobywać jakieś doświadczenia :)

    OdpowiedzUsuń