12 lip 2013

Kolejne poszukiwania idealnego specyfiku dla wrażliwych oczu!

Witam Was drogie blogowiczki! :)
Dzisiaj wybrałam się z współautorką bloga na zakupy. Jednak ostatnio moim celem jest oszczędzanie, dlatego ograniczam swoje zachcianki kosmetyczne. Zakupiłam tylko jedną rzecz, którą są chusteczki do demakijażu z płynem micelarnym z Tami.


Szukam od kilku dobrych lat takiego specyfiku do demakijażu oczu, który nie będzie ich podrażniał. I powiem Wam po pierwszym użyciu moje oczy nie są podrażnione, mają się doskonale. Chusteczki są bardzo dobrze nawilżone, zostawiają twarz odświeżoną i nawilżoną. Aż się zdziwiłam. Oczywiście muszę je poużywać troszkę dłużej, aby cokolwiek więcej o nich powiedzieć. :)
A Wy jakich produktów używacie do demakijażu???
A oto nutka na dzisiejszy wieczór, która zawładnęła moim sercem:P


Miłego wieczoru:) Oby uśmiech często gościł na Waszych twarzach jutro od samego rana:) Oczywiście dziś wieczorem też!!!

1 komentarz:

  1. mam tak samo z kremami pod oczy, trudno znaleźć mi taki, który nie powodowałby opuchlizny ..., znalazłam serum ale go wycofali w Rossmannie i szukać muszę dalej ...

    OdpowiedzUsuń