30 cze 2013

Czy moje włosy rzeczywiście staną się miękkie jak jedwab??? :)

Witam Was moje drogie!!!
Jest niedziela, czas najwyższy na zajęcie się blogiem:)
Dziś przychodzę do Was z recenzją Biosilk, Silk Therapy- czyli odżywka bez spłukiwania :)
Kupiłam ją podczas zakupów w Biedronce za 3.99. 
Po zastosowaniu jej moje włosy stają się miękkie, cudowne w dotyku, pięknie pachną. Zauważyłam różnicę. Przyznam się do tego, że moje kręcone włosy są suche i długo szukałam odżywki, która pomogłaby mi je odżywić. Z owym jedwabiem dokonał się prawdziwy przełom w pielęgnacji moich włosów:)
Od dziś będzie częstym gościem na mojej półce w łazience!!!


Tak oto wygląda maleńki flakonik, który mieści w sobie olbrzymią moc nawilżania :)


Bardzo polecam :) Pozdrawiam Was i życzę udanej niedzieli :)


5 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się nad jego zakupem, ale niestety nie wzięłam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę polecam, super produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jednak podchodzę do niego sceptycznie, bo może wysuszać włosy.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubię tego jedwabiu, strasznie przesuszył mi końcówki.

    OdpowiedzUsuń