26 cze 2013

Recenzja płynu do demakijażu oczu Bielenda Bawełna

Przychodzę do Was również z krótką recenzją na temat dwufazowego płynu do demakijażu oczu z Bielendy.


Zgodzę się z producentem, że płyn jest delikatny i skutecznie zmywa makijaż. Owszem ładnie zmywa. Ma neutralny zapach. Nie jest wydajny- to na pewno. Ale jego jedynym i nieakceptowalnym przeze mnie minusem jest to, że zostawia tłustą powłokę. Po zmyciu makijażu czułam się, jakbym posmarowała oczy parokrotnie olejkiem do ciała. Strasznie mnie to zniechęciło do używania tego produkty po raz kolejny.
Ogólnie produkt nie jest taki zły. Jednak ja spróbuję wykończyć całą zawartość opakowania i już nigdy go nie kupię!!!

2 komentarze:

  1. W takim razie też nie będę go kupować, z resztą nie przepadam za dwufazówkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię tego płynu, taki tłuścioch z niego jak mało kto i u mnie skończył się po dwóch tygodniach.

    OdpowiedzUsuń