20 cze 2013

zakupy!!!!!!!!!!

Witam Was bardzo serdecznie,
zrobiło się bardzo upalnie, wręcz gorąco, bardzo mnie to cieszy, ale przez te słoneczko nie chce się człowiekowi uczyć! A tuż, tuż obrona!
Dziś bardzo krótko, bo przychodzę do Was z nowościami kosmetycznymi, bo od dziś w Biedronce jest nowa oferta kosmetyczna! :) Warto zajrzeć! Oto co ja wrzuciłam do koszyka:
 - zestaw Taft lakier i pianka do włosów - cena 15,99 zł
- antyperspirant Garnier - 200 ml, niecałe 7 zł
- płatki kosmetyczne Carea - 3 opakowania - 5,10 zł
- chusteczki do higieny intymnej - 2,99 zł
- krem do depilacji - kupiłam za 3,99 zł, bardzo mile zostałam zaskoczona przy kasie, bo na etykiecie pisało, ze krem kosztuje 4,49; ale oczywiście to lepiej dla mnie! dobrze, że się skusiłam na ten krem, za cenę 4 zł warto!
Troszkę kupiłam, ale też póki co dobrze mi idą zużycia, więc nie mogę narzekać.
Ostatnio weszłam też na chwilkę do Rossmanna, a tak były żele z Isany w promocji za 2,99 zł, więc tym razem skusiłam się na wersję kokosową! :)
I oto właśnie moje zakupowe nowości prosto z Biedronki! ;)
A Wy wybieracie się do Biedronki, albo już byłyście?? Co zamierzacie wrzucić do swoich koszyków??

Pozdrawiam, Kasia,
i życzę duuuużo słoneczka i miłego dnia :)

6 komentarzy:

  1. Ooo nawet nie miałam pojęcia o tej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to musisz się wybrać do Biedronki, może też coś wybierzesz!

      Usuń
  2. mam szlaban na kupowanie nowych kosmetyków, nieznacznie przekroczyłam już miesięczny limit, który sobie ustaliłam, a Ty pokazujesz mi mojego ulubionego garniera w tak niskiej cenie...:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też w tym miesiącu chciałam za dużo nie wydawać na kosmetyki, ale się nie udało! A tak jak ty mówisz, jak zobaczyłam Garniera, musiałam się skusić! :P

      Usuń
  3. Powiem Ci, że jakoś mnie nie wzięła ta promocja w Biedronce, może skuszę się z ciekawości na tint do ust z bell, choć różne są o nim opinie, najlepiej przekonać się samej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, najlepiej przekonać się na własnej skórze! :)

      Usuń