28 cze 2013

Czerwcowe denko:)

Witam Was bardzo serdecznie :) 

Dzisiaj jak pisze w tytule posta przychodzę do Was z projektem denko ;) Zaraz zobaczycie co w tym miesiącu udało mi się zużyć. Powiem, że ja bardzo jestem zadowolona, bo trochę opakowań trafiło do kosza, oczywiście teraz w nadchodzącym lipcu również trzeba zużywać ile się da i starać się, żeby nie kusiło!  Bo moje zapasy są duże! :)
Oto czerwcowe zużycia:

 1) mgiełka Playboy - bardzo podobał mi się zapach, bardzo długo ją miałam, myślę, że kiedyś do niej wrócę, ale póki co muszę wykorzystać te perfumy co mam :)
2) płyn do higieny intymnej z Tesco - fajny płyn, za tą niską cenę opłacało się, teraz korzystam z Ziaji
3) mydło do rąk w płynie - limitowana edycja z Biedronki, przepiękny zapach, szkoda, że ich już nie ma
4) krem nivea - co tu dużo mówić tradycja! :P
5) krem do golenia z Joanny - średnio lubię kremy, ale czasami je używam
 6) żel pod prysznic OS malina i wanilia - śliczny zapach, będę wracać do tych żeli, bo są świetne, póki co zużywam to co mam!
7) dezodorant do stóp z oriflame - ogólnie polecam dezodoranty z oriflame, są świetne
8) krem do stóp z oriflame - idealny na zrogowacenia, moja mama go używała, ja może 3 razy, ale jest warty polecenia
9) szampon Nivea - dobrze mył włosy, ale nie zauważyłam jakieś specjalnej odbudowy końcówek, kiedyś wrócę, ale wybiorę inny wariant
10) woda toaletowa Summer White z Avonu - przecudny zapach, kupiłam go za 19,99 zł i nie żałuje! teraz zużywam inne, ale jak będzie okazja na pewno go kupię :)
11) tonik z Ziaji - dobry kosmetyk, teraz mam rumiankowy
12) dezodorant Nivea - mój ulubiony dezodorant
13) żel do golenia Isana - uwielbiam produkty do golenia z Isany <3 tanie i dobre
14) odżywka Naturia z Joanny - do włosów rozjaśnianych, po niej moje włosy są gładkie i się super układają, muszę kupić jak wykorzystam inne, które są teraz w łazience
15) żel pod prysznic z Biedronki - bardzo dobry żel za niską cenę:)
16) krem do golenia z Avonu - zużyłam, ale nic rewelacyjnego!

I tak oto w tym miesiącu zużyłam 16 kosmetyków z czego jestem mega zadowolona! :) Mam nadzieję, że w lipcu nie będzie gorzej! :)
A jak Wam idzie zużywanie, jak Wasze czerwcowe denka???

P.S. Teraz lecę polenić się i poczytać książkę :) Trochę lenistwa się należy!!!! :)


Pozdrawiam, Kasia :)

5 komentarzy:

  1. nooo pięknie poszło !!! Ja też szykuje się na denka, trochę tego mam, ale myślałam że będzie więcej, jednak nie wszystko zdążyłam wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie nivea jest również tradycją i zawsze musi być na stanie ! :) również lubię dezodoranty z Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję zużyć:)
    ja dziś lenię się cały dzień, zupełnie nie wiem co z sobą zrobić, jak nigdy :/

    OdpowiedzUsuń
  4. aktualnie właśnie używam tego żelu z OS, uwielbiam jego zapach! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię malinkowy żel z os :)

    OdpowiedzUsuń