26 cze 2013

Po obronie :)

Witam Was bardzo serdecznie! :)

Teraz będziemy pojawiać się częściej! :)

Przychodzę z radosną nowiną, wczoraj miałam obronę pracy licencjackiej i obroniłam się na 5! :) Jestem bardzo zadowolona! I tak właśnie oto jestem już licencjonowanym pedagogiem :)
Dziś natomiast broni swoją pracę współautorka bloga, Patrycja, za którą trzymam mocno kciuki :):*

No i właśnie teraz trzeba pomyśleć o studiach magisterskich! Ale najważniejsze, że mam już wakacje! :) Teraz odpoczynek i lenistwo, po kilku dniach przygotowywania się do obrony. Właśnie piję kawę! <3
W najbliższych dniach zamierzam oblewać i świętować obronę pracy (jeszcze tylko czekam na Pati). Zrobimy sobie z Pati babski dzionek (już się ogromnie cieszę!!!). Kupię też jakieś gazetki do poczytania, poczytam książki, bo ostatnio nie było to realne. Skończę w końcu czytać ostatnią część Greya :P Wybiorę się na jakieś zakupy, ogólnie wakacje i odpoczynek.


Muszę też kupić sukienkę, bo idę w sierpniu na wesele kuzyna. No i prezent. :) Więc zaczną się poszukiwania sukienki i reszty rzeczy. :)
A jak u Was mijają ostatnie dni?? :) Jakie książki polecacie?? Co planujecie na wakacje??
Pozdrawiam, Kasia :)

Nutka na dziś :)


4 komentarze:

  1. gratuluję:) ja bronię magistra w przyszłym tygodniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!:) Ja obronę mam jutro. Miłych wakacji i relaksu!:)

    OdpowiedzUsuń