7 cze 2013

Czerwiec!

Witam Was bardzo serdecznie w czerwcu! :)

Na początku ten miesiąc nie zapowiadał się za ciekawie, ale dziś słoneczko wyszło i jest bardzo ładnie :) i cieplutko co najważniejsze, bo już miałam dość deszczu! :)
Jak Wam miną ten tydzień? Bo ja z moją współautorką bloga, pisałyśmy we wtorek test zaliczeniowy, drukowałyśmy prace licencjackie, zbierałyśmy wszystkie papiery do złożenia w dziekanacie! W następnym tygodniu składamy pracę do dziekanatu, a z pracą trzeba oddać zdjęcia dyplomowe i właśnie dziś się na takie zdjęcia udałam! Będąc u fotografa weszłam wcześniej do Rossmanna i kupiłam 2 rzeczy! Tym razem potrzebne, bo się kończą! :) Dziś jak wchodziłam do tej właśnie drogerii mówiłam sobie: "Nic więcej nie kupię! Muszę oszczędzać" i udało się, bardzo zadowolona jestem! :) Oby tak dalej! :) Trzeba zużywać co się nazbierało podczas ostatnich zakupów! ;P

A oto dzisiejsze zakupione drobnostki:

 - kremowy płyn do higieny intymnej z Ziaji - teraz w promocji za 5.99 zł
- patyczki do uszu :)
A teraz zjem sobie trochę Toffifee, które dostałam na Dzień Dziecka :)

A jak Wam mija czerwiec??? Jak u Was z zakupami?? Też oszczędzacie??

Pozdrawiam, Kasia :)

4 komentarze: