14 cze 2013

Kosmetyczne zakupy :)

Witam Was bardzo serdecznie,
sesja już za nami, wszystkie zaliczenia i egzaminy zdane, teraz tylko czeka nas obrona pracy licencjackiej! :) Póki co odpoczywamy, lenimy się i relaksujemy jak się da przed nauką na obronę :) A jak u Was mija sesja?? Może też macie obronę w tym roku? Jest stresik??

A teraz przejdę do zakupów jakie ostatnio poczyniłam, wczoraj widziałam się z kumpelą i odebrałam zamówienie z Avonu z katalogu 8 i 9 oraz byłam w Hebe :)
Oto zakupy:
 W Avonie zamówiłam krem intensywnie pielęgnujący do masażu stóp (8,99 zł) - ulubieniec mojej mamy, żel pod prysznic Citrus Burst (4,99 zł ) - kusił mnie ten wariant zapachowy i faktycznie jest rewelacyjny, taki letni, idealny na ciepłe dni i wakacje :), woda toaletowa Simply Her (19,99 zł) - w poprzednim katalogu spodobał mi się zapach, więc stwierdziłam, że za tą cenę warto, mimo, że mam pełno perfum, które muszę wykorzystać! :) W Hebe kupiłam tylko krem do depilacji z Joanny (5,99 zł).
 A oto jak wygląda perfum po wyciągnięciu z pudełka :)
A jak Wasze ostatnie zakupy? Lubicie zamawiać w Avonie?

A teraz idę sobie zrobić kawkę i będę dalej czytać "Nowe oblicze Greya" - jestem ciekawa jak się skończy ostatnia część. Trzeba przed nauką na obronę się porządnie zrelaksować! :)
A Wy czytałyście już Greya?? Co myślicie o tej książce??
Albo co aktualnie czytacie lub przeczytałyście warte polecenia??? Chętnie zagłębię się w ciekawą lekturę w wakacje! :)

Pozdrawiam, Kasia :)

6 komentarzy:

  1. to życzę miłego relaksu, tym bardziej że pogoda sprzyja i przy okazji lekturę można połączyć z opalaniem :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, mam nadzieję, że się uda! i również życzę miłego weekendu :)

      Usuń
  2. Też czasem zamawiam w Avonie :) Ciekawe jak pachnie ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przeczytałam już wszyse części Greya, teraz czekam na ekranizację filmową:) jestem strasznie ciekawa kto zagra głównego bohatera:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już jestem w połowie ostatniej, jestem ciekawa jak się skończy. Też czekam na ekranizację z niecierpliwością :)

      Usuń