7 kwi 2013

Odchudzanie czas zacząć :P

Hej dziewczyny!
Ogólnie to dołuje mnie pogoda za oknem, ale słyszałam, że od środy ma być już chyba 14 stopni na plusie. Mam nadzieję, że tak będzie! A jeśli mam na myśli wiosnę, to zaraz kiełkuje we mnie myśl o odchudzaniu.
I tak po świętach osiągnęłam punkt krytyczny i postanowiłam, że zacznę się odchudzać. 
Dzisiaj przeglądając różne blogi dowiedziałam się o 10 minutowych ćwiczeniach z Tiffany Rothe i postanowiłam spróbować. Właśnie jestem po ćwiczeniach, zobaczymy czy po 30 dniach będzie efekt.
Jeżeli będziecie zainteresowane, to zrobię o tym kolejne posty.


Jest to program ćwiczeń na tzw. boczki, z którymi ja walczę już bardzo długo. Mam nadzieję, że regularne ćwiczenia pomogą. :)
 A tak pomalowałam pazurki. Czekając na wiosnę ;)

Lakiery, których użyłam:
1) Wibo Extreme nails , niestety numerek starł mi się, ale jest on z kolekcji candy pastel trend
2) Wibo Express growth, numerek 310.

6 komentarzy:

  1. ja też wprowadziłam ostro ćwiczenia do planu dziennego, mam program P90X myślę że wkrótce napiszę coś o nim, powiem szczerze że daje popalić i mam codziennie zakwasy gdzie indziej :P

    OdpowiedzUsuń
  2. również dołączę!!!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe, widzę, że nie tylko ja osiągnęłam swoj wagowy punkt krytyczny :P. Wiosną zdecydowanie lepiej się odchudza, ja mam zaplanowane zacząć od jutra, bo dzis jeszcze idę do koleżanki na urodziny więc pościć nie chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bierzemy się za siebie;D w środę zapisuję się na siłownię;D
    Pozdrawiam:*

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń