30 kwi 2013

Kwietniowe denko!

Witam! :)
Jak ostatnio pisałam następny post to projekt denko. I właśnie dziś przychodzę do Was z zużyciami w miesiącu kwietniu. Jestem zadowolona z moich zużyć, sporo trafiło do kosza. Mam nadzieję, że w maju będzie podobnie. A oto zużycia:

 1) żel do golenia z Avonu- już ostatnio pisałam o nim, bardzo fajny produkt.
 2) żel pod prysznic Aile winogronowy - śliczny zapach, można kupić w Kauflandzie za baaardzo niską cenę, ok.1,80 zł :) jeszcze nie raz pewnie do mnie trafi! Ale teraz ładnie zużywam żele, które mam!!!
 3) zmywacz do paznokci Isana - bardzo lubię ten produkt, chyba najlepszy ze zmywaczy!
4) patyczki do uszu
5) szampon Rumiankowo- aloesowy z Avonu - butla 750 ml, baaardzo długo ją miałam, ale w końcu zużyłam!
 6) płyn do higieny intymnej Cien - fajny produkt, ale chyba najlepsze są z Ziaji! :)
 7) mydło w płynie Isana - super produkt, chociaż wolę wersję z Mango, teraz mam mydło z Biedronki oliwkowe i też cudnie pachnie!!!
 8) krem do golenia - usuwa włoski, ale nie jestem nim zachwycona!
 9) płyn micelarny Be Beauty - odkrycie! kupię na 100% ponownie! :)
 10) żel pod prysznic Cien pomarańczowy - piękny zapach, suuuper myje i się pieni! 2,99 zł :) jak będę w Lidlu to sobie kupię inny zapach! :P
11) krem do stóp lawendowy Avonu - czasami go używałam, ale rzadko. Jest to krem, który uwielbia moja mama! Już ma następne opakowanie:P
 12) płyn do płukania ust- trzeba zaopatrzyć się w kolejną butelkę!
13) żel pod prysznic Isana - bardzo lubię te żele, teraz już zużywam następny! :)

I oto moje denko kwietniowe. Tym razem 13 pustych opakowań, cieszę się niezmiernie! :)
A jak Wasze denka?? Czy używacie produkty, które znalazły się w moim denku??

Pozdrawiam:)

8 komentarzy:

  1. Zmywacz z Isany bardzo lubię, tak samo jak to mydło o zapachu mango o którym piszesz, ono pachnie obłędnie :) U mnie denko już wkrótce ale zużyłam troszkę mniej rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że coś zużyłaś! Trzeba się cieszyć z każdego pustego opakowania! :P

      Usuń
  2. u mnie w denku też wylądował żel aile:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię żele z Isany, chociaż do tej pory miałam tylko jeden :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze Ci poszło. Ja lubię i używam stale zmywacz Isany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! też jestem z siebie zadowolona! mam nadzieję, że podobnie będzie w maju!

      Usuń