4 kwi 2013

zakupowe szaleństwo! :)

Witam dzisiejszego dnia bardzo serdecznie!

Wczorajszy dzień i dzisiejszy jak dla mnie to zakupowe szaleństwo, wiele wpadło w moje ręce kosmetyków. Nie będę się rozpisywać, lepiej zobaczcie co kupiłam.

Zacznijmy od Biedronki:

- płatki kosmetyczne Carea - grzech by było nie kupić, za 5,55 zł :)
- peeling o zapachu mango - nigdy nie miałam tego peelingu, chce go wypróbować, a słyszałam, że warto!
- tarka do stóp - to dla mamy, ale 3,99 zł, więc myślę, że warto
- patyczki Carea - kupiłam bo w poprzednim opakowaniu zostało ledwo co:)
- żel pod prysznic o zapachu Lilii wodnej - 4,99 zł (miałam nie kupować żeli ale jak zwykle się skusiłam!) 

Natomiast wczoraj odwiedziłam Rossmanna, byłam w Golden Rose oraz odebrałam zamówienie z Avonu:


- zmywacz do paznokci z Isany - aktualnie w promocji 3,49 zł, akurat mi się udało, bo poprzedni już sięga dna! :P
- 2 lakiery do paznokci - jak widać jeden baaardzo wiosenny - WIOSNO PRZYBYWAJ! 
- nowa woda toaletowe Summer White Sunset - 50 ml za 19,99 zł 
- tusz do rzęs Color Trend - 7,99 zł - bardzo lubię ten tusz i polecam innym, szczególnie w tak niskiej cenie. 

Jak widać w ciągu tych 2 dni zaszalałam z zakupami! :) Teraz nie powinnam wchodzić do drogerii, chyba, że coś sięga dna i jest bardzo potrzebne. Inaczej zakaz! :) Wykorzystywać to co jest! Aby denko pod koniec tego miesiąca było spore. 

A Wy byłyście już w Biedronce??? Co kupiłyście ciekawego??? :)

Pozdrawiam.

P.S.  Współautorka bloga również wybiera się do Biedronki, więc pewnie niedługo pojawi się kolejny post z biedronkowymi łupami! :P

19 komentarzy:

  1. ja wzięłam aż dwie paczki płatków kosmetycznych:D zastanawiałam się nawet czy nie wrzucić trzeciej, ale się rozmyśliłam:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam jedną, bo z ostatniej paczki zostało mi jeszcze jedno opakowanie! :P Ale za 5,55 zł warto! :)

      Usuń
  2. Cena płatków jest rzeczywiście bardzo atrakcyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kupiłam peeling mango i drugi borówka, winogrona nie wzięłam, bo skład miał prawie taki sam jak mango, płatków w końcu też nie wzięłam, ale może po nie wrócę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja musiałam kupić płatki, bo za tą cenę bym sobie nie wybaczyła! :) A peeling szybko wypróbuje! :)

      Usuń
  4. Płatki mam jeszcze z poprzedniej gazetki, ale chyba kupie na zapas. O peelingu też myślę, bo kusi mnie mocno borówkowy. Tak samo jak żel - mam sporo, ale podobno ładnie pachną, więc zapewne wyląduje w koszyku. A patyczki są teraz w nowej szacie graficznej i cztery kolory do wyboru :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam z poprzedniej, ale kupiłam. Cena płatków kusi! :)

      Usuń
  5. Cały czas mnie kusi,żeby kupić sobie ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radzę kupić, bo następnym razem może takiej okazji kupić. Ja też się zastanawiałam, bo mam 2 peelingi, ale skusiłam się :)

      Usuń
  6. też lubię ten tusz z avon:-) mimo, że nie wszystkie ich kosmetyki powalają to tusz jest jak najbardziej ok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak! nie wszystkie kosmetyki są super, ale ten tusz również uwielbiam, a jeszcze jest w atrakcyjnej cenie! :)

      Usuń
  7. muszę w końcu pójść do tej Biedry.. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wybierz się koniecznie! ja się zastanawiam czy jeszcze się nie wybiorę raz w tym tygodniu! :)

      Usuń
  8. strasznie mi szkoda, że nie zdążyłam już na te płatki - dobry deal ;)
    wąchałam też ten żel pod prysznic, bardzo przyjemny i delikatny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, płatki warto kupić! :) a żel ma przepiękny zapach, dlatego się na niego skusiłam (chociaż nie powinnam!)

      Usuń
  9. Właśnie zamówiłam tę wodę toaletową

    OdpowiedzUsuń
  10. Też skusiłam się na ten peeling do ciała :)

    OdpowiedzUsuń