19 kwi 2013

po dłuższej przerwie......

Witam Wam bardzo serdecznie! 
Jak widać troszkę nas tu nie było! Ani mnie, ani Pati! :) Ale dziś przychodzę do Was z postem!
Ostatnio nie było kiedy pisać, tak jesteśmy zabiegana, a jeszcze praca licencjacka! Musimy ją w końcu napisać! Tym razem, ja opisuje badania i analizuje to wszystko, a Pati piszę część teoretyczną! :)
Ja mam póki co 11 stron badań ( nie ma źle!), ale muszę się zabrać za dalsze pisanie! :)
A jeszcze w ostatnim tygodniu byłyśmy na kursach ( ja i Pati oczywiście!!!). Tydzień temu w piątek byłyśmy na kursie na Kierownika Wycieczek Szkolnych! A w sobotę na kursie na Wychowawcę Kolonijnego. Dziś również wybieramy się na kurs (cd. na Wychowawcę kolonijnego!). I jeszcze jutro cały dzień na kursie. Ale po kursie będzie satysfakcja, bo będziemy miały 2 kursy zrobione, czyli 2 papierki więcej, które mogą się przydać przyszłym pedagogom! :P

Ale się rozpisałam! A teraz już przejdźmy do ostatnich zakupowych łupów! :)

 Jak widać na zdjęciu wyżej ostatnio mi przybyło parę rzeczy z biżuterii :)
Zamówiłam sobie na Allegro naszyjnik Balon (ok. 6 zł), oraz zegarek Geneva kremowy ( ok. 13 zł). Jeszcze chciałabym bardzo taki zegarek, tylko w kolorze miętowym <3 Następnie kupiłam sobie naszyjnik z zegarkiem w Reserved ( 19,99 zł ), nie mogłam od niego oderwać wzroku, jak go zobaczyłam, od razu wiedziałam, że będzie mój! :) No i na koniec kolczyki (dłuuugie!), kosztowały 15 zł w SIX! :)
 Kupując mamie leki w aptece, zaopatrzyłam się w skrzyp z pokrzywą! Kosztował ok. 7 zł za 60 tabletek! Codziennie biorę po 1 tabletce! :)
Zamówiłam na Allegro także końcówki do szczoteczki! :)
No i mój nowy balsamowy nabytek! Balsam z Avonu o zapachu truskawki i białej czekolady <3 cudnie pachnie, wiosennie! :)
Kupiłam również sobie etui na mojego tableta ( w końcu!).

Parę dni temu kupiłam sobie Olivię do poczytania! Jeszcze nie przejrzałam całej! Nie było kiedy!
No i Pati skończyła 3 część Greya i książka trafiła teraz w moje ręce! Jeszcze nie zaczęłam, ale w ten weekend na 100% zacznę! :)

A teraz moje drogie idę sobie zrobić kawkę! :) I troszkę poleniuchować :)

A najważniejsze, że już wiosna przyszła! Pogoda jest cudna co mnie bardzo cieszy! :) Uwielbiam słoneczko, od razu mamy więcej ochoty do życia! :)
Póki co od rana u mnie pada, mam nadzieje, że przejdzie, bo potem idę na kurs, a nie chciałabym zabierać parasola :P
PS. W najbliższym czasie ubieram spódnicę! :) Oczywiście jak nie będzie padać :) Mam na to ogromną ochotę jak widzę takie piękne słoneczko! ;):):):)



Pozdrawiam i życzę miłego piątku i udanego weekendu! :)
A Wy jakie macie plany na weekendzik???

Nutka na dziś:

:*

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. poszukaj na allegro!:) ja mam jeszcze chrapkę na miętowy! :)

      Usuń
  2. Super sprawa z tymi kursami, im więcej tym lepiej :) Przepiękny zegarek <3

    OdpowiedzUsuń