9 kwi 2013

ponowne odwiedziny Biedronki!!!

Witam! 
Ostatnio przyszłam do Was z postem, w którym pokazałam Wam moje ostatnie zakupowe szaleństwo! ;P
Dziś znów byłam w Biedronce z mamą! Wyciągnęła mnie, ale i kupiłyśmy parę kosmetyków i oczywiście rzeczy spożywcze:P

Oto dzisiejsze zdobycze:

 Rajstopy damskie - polecam! 40 DEN za 4,49 zł :) Kupiłam czarne, bo ostatnio czarne mi się zepsuły :(
 - mleczko do demakijażu Be Beauty - 4, 39 zł, tym razem kupiłam mleczko, miałam micel i się sprawdził na 5, teraz zobaczymy jak mleczko!
- podpaski night - ok. 4 zł - 18 sztuk!
- maszynki - chciałam je bardzo kupić ostatnio, ale ich nie było! ale dziś wpadły w moje ręce!
- gumy orbit
A Wy byłyście raz w Biedronce?? Czy tak jak ja 2 razy i za każdym razem wyszłyście ze zdobyczami?? :):P

A teraz właśnie moje drogie piję kawusie i będę jadła jogurt z jagodami :) pychota<3 bardzo go lubię :)
 No i jeszcze na koniec książki!!!
Ostatnio wzięłam się za czytanie Janusza L. Wiśniewskiego. Ot, co, jakoś mnie tak wzięło! "Martynę" polecam, a "Intymna teoria względności" kończę - jest to zbiór opowiadań o życiu, piękne opowiadania, chwytają za serducho, i skłaniają do przemyśleń! :)
A Wy czytałyście jakieś książki Janusza L. Wiśniewskiego???
Co aktualnie czytacie??? Co polecacie????

Pozdrowionka! :)

5 komentarzy:

  1. Lubiłam mleczko z Biedronki w starej wersji, tej nowej jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Maszynki są świetne, załapałam się tydzień temu, kiedy Pani je wykładała. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudne są!!! Już wypróbowałam i jak się uda to jeszcze kupie jedną paczkę! :P

      Usuń
  3. Mam Biedronke pod nosem i tez zawsze wychodze z toną zakupów:)

    OdpowiedzUsuń