2 kwi 2013

święta, święta i po świętach! szybko wypad do Tesco!

Witam!
I już po świętach. Co dopiero była niedziela wielkanocna, a tu już wtorek i po świętach! Bardzo szybko minęło, pogoda nas w tym roku zaskoczyła, ale ogólnie było fajnie! Jestem zadowolona z tych świąt, z atmosfery itd....
A dziś postanowiłam udać się na spacerek i byłam w Tesco! Spacerek wskazany po świątecznych smakołykach, szczególnie ciastach <3
No i właśnie będąc w Tesco kupiłam 2 kosmetyki!

 1) płyn do higieny intymnej - musiałam kupić, bo poprzedni się kończy, a kupiłam ze względu na bardzo niską cenę (3, 49 zł za 500 ml!). Mam nadzieję, że będzie się dobrze sprawował. Ale to zobaczymy niedługo!
2) Maskę do włosów z Bingo Spa - kupiłam bo jestem ciekawa jaka jest! A i jeszcze za tą cenę to grzech było nie kupić - 7,49 zł :)

I oto moje małe nabytki z Tesco, w czwartek wybieram się do Biedronki - jest znów wyprzedaż kosmetyków! :) Informuje zainteresowane osoby, które jeszcze o tym nie wiedzą! W czwartek podzielę się z Wami co upolowałam w Biedronce!

I małe pytanko: Jakich produktów do demakijażu używacie??? Co polecacie??
Mi kończy się właśnie micel z Biedronki i chciałabym spróbować czegoś innego! :)

Pozdrawiam, miłego dnia! :)

10 komentarzy:

  1. muszę kupić sobie maskę do włosów,może tym razem zdecyduję się na BingoSpa:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziś kupiłam, nie wiem jaka jest, jak zacznę używać będę wiedzieć! póki co zużywam maskę do włosów farbowanych z Ziaji i jestem zadowolona! :)

      Usuń
  2. Właśnie przeglądałam gazetkę z Biedronki i już widzę kilka kosmetyków,na które czekałam i które na pewno kupię między innymi na bank wyląduje w koszyku peeling biedronkowski :P

    Co do BingoSpa to niestety miałam 2 kosmetyki, które totalnie zniechęciły mnie do ich produktów, oby Twoja maska była trafiona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo peeling z Biedronki też na niego poluję! :) mam nadzieję, że maska się sprawdzi! okaże się jak będę używać! :)

      Usuń
  3. też planuję najazd na Biedronkę, chociaż sama nie wiem co chcę kupić ;)
    Co do demakijażu to możesz spróbować słynnego micela Bourjois - całkiem dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba wypróbuje bo tak wiele osób go chwali! ;P

      Usuń
  4. Ja też wybieram się do Biedronki, może tym razem dorwę płatki kosmetyczne i kusi mnie jeszcze krem z Neutrogeny, bo mam po zimie wysuszoną skórę na nogach :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to widzę, że masz ten sam problem co ja - też mam strasznie wysuszoną skórę na nogach!!!

      Usuń