26 kwi 2013

zakupy!

Witam Was serdecznie! :)
Wiem, wiem, dawno tu mnie nie było, ani Pati! Ale mamy małe usprawiedliwienie, piszemy pracę licencjacką, trzeba też trochę na uczelnię porobić (a szczególnie teraz na poniedziałek mamy sporo pracy - nasza grupa przygotowuje zajęcia!), a do tego piękna pogoda! Więc człowiekowi nie chce się siedzieć w domu! :) Uwielbiam SŁONECZKO!!!

Dzisiejszy post będzie poświęcony zakupom! A dokładniej pokaże Wam zamówienie z Avonu oraz buty jakie kupiłam! :P

Oto moje zamówienie:
1) Roletka Eternal Magic - dla mamy, ale ten zapach jest suuuper:) Teraz roletki są za 7,49 zł!
2) sztyft zapobiegający otarciom stóp - kupiłam na wypróbowanie, ciekawa jestem czy faktycznie będzie działał
3) spray ułatwiający rozczesywanie Morela i Masło Shea - śliczny zapach, zobaczymy jak z rozczesywaniem! Cena 6,99 zł :)
A Wy zamawiacie w Avonie?? Co ostatnio zamówiłyście i możecie polecić?!?

Będąc na zakupach kupiłam Joya! Zaraz sobie zrobię kawkę i poczytam! Bo jeszcze nie miałam okazji zajrzeć! Tak ten czas leci :)

 No i w końcu buty, jakie kupiłam w ostatnim czasie!:
Jedne kwiatowy wzór idealny na wiosnę! :) A drugie na koturnie - już jakiś czas chodziły za mną takie buty! :) A Wam jak się podobają??? :)

Pozdrawiam:)
Piękny dzień dziś się zapowiada! :) Teraz lecę kawusię sobie zrobić, poczytam Joya, potem troszkę posprzątam, porobię coś na uczelnię, i mam nadzieje, że potem jakiś spacer będzie:) W końcu nie można zmarnować tak ładnej pogody! :)
A Wy jakie plany na dziś???

P.S. Następny post to będzie denko kwietniowe! :)

7 komentarzy:

  1. buty są świetne!
    3mam kciuki za pracę licencjacką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne buciki, zwłaszcza te koturny :) ciekawa jestem tego sztyftu przeciw otarciom bo mi też by się coś takiego przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podobaja mi się te buciki w kwiatki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog !
    Zapraszam do mnie http://make-up-prima-sort.blogspot.com/ :)
    Zachęcam do wykonywania naszych makijażów i wysyłania zdjęć które zostaną dodane i twój blog będzie przez nas reklamowany :)
    Obserwujemy ? ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń