3 maj 2013

NIVEA!

Witam!
Dziś krótki post dotyczący produktu Nivea. Ostatnio będąc w Rossmannie natchnęłam się na szampon z Nivei, kupiłam, aby wypróbować, a kosztował 8,99 zł - 400 ml. :)
Oto on:


Wybrałam szampon odbudowujący long repair - podobno pielęgnuje i odbudowuje włosy od nasady aż po same końce, jest przeznaczony dla włosów długich, łamliwych i rozdwajających się! :)
Mam nadzieję, że ten szampon faktycznie zdziała to co jest napisane na opakowaniu:)
A Wy używacie szamponów Nivea?? Co i nich sądzicie?? A może miałyście akurat ten co ja kupiłam???

Pozdrawiam i życzę dalszego udanego weekendu majowego :) :*


7 komentarzy:

  1. czekam na jego recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziś myłam nim włosy po basenie i powiem, że jak na pierwsze użycie to jest całkiem w porządku, zobaczymy co dalej! więc raczej nie będę żałować, że kupiłam! :P

      Usuń
  2. Szampon powinien jak dla mnie przede wszystkim dobrze myć;)Odbudowę zostawiam wcierkom i suplementom diety;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam odżywkę z tej serii i bardzo ją lubię :) Co prawda nie widzę tej odbudowy, którą producent obiecuje, ale i tak jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odżywki nigdy nie miałam z nivei, ale szampon jest ok!

      Usuń
  4. czasami też kupuję szampony nivea, chociaż za nimi nie przepadam, ale zawsze skusi mnie promocj, np. taka jak ta:)

    OdpowiedzUsuń