25 maj 2013

Wyprzedaże w Rossmannie - co kupiłam!!!

Witam Was serdecznie w weekend :)

Pogoda średnia, ale za to w Rossmannie są super promocje, aż żal przejść obojętnie:) Już widziałam wiele postów dotyczących zakupów podczas wyprzedaży w Rossmannie (moja przyjaciółka współautorka bloga - również taki zamieściła), a dziś moja kolej. Pokaże Wam co trafiło w moje ręce!!! :) Teraz obiecuje sobie, że w czerwcu nic nie kupuje, bo w maju wystarczająco dużo pieniędzy wydałam na kosmetyki, więc starczy!!! Trzeba wykorzystywać to co jest na półkach i w zapasach! :) No i przy okazji trochę zaoszczędzić, bo ostatnio mój portfel został wypróżniony wystarczająco duuuuuużo! :P A jak u Was przedstawiają się wydatki, też ostatnio sporo wydałyście?? :P

A oto moje zdobycze z Rossmanna:

 - szampon Isana do włosów blond ( czasami trzeba taki szampon użyć, ze względu na to, że mam blond włosy!) - 4,99 zł
- pianka do golenia Isana - teraz za 3,49 zł
- dezodorant do stóp - 3,99 zł
 - tusz do rzęs Lovely - wzięłam na wypróbowanie - cena z rabatem 5,39 zł
- lakier do paznokci Lovely z nowej serii - z rabatem 3,39 zł
- lakier Nude Lovely - z rabatem 3,59 zł
- 2 pomadki Nivea - 1 sztuka 4,49 zł
- oraz krem Nivea - oszałamiająca cena 1,89 zł
Dostałam również Skarb do poczytania! :)

Byłam również w Hebe, gdzie kupiłam sobie zestaw gumek do włosów :)

A jak tam Wasze zakupy w Rossmannie?? Co kupiłyście?? Czy kupiłyście produkty takie jak ja??

Pozdrawiam i życzę udanych zakupów w Rossmannie jeśli ktoś jeszcze się tam wybiera! :)
Miłego weekendu :)

16 komentarzy:

  1. przez te wszystkie promocje ciągle tylko dokupuje to i tamto, w sumie nie oszczędzając nic :P ale nie powiem cieszy !!!! Zastanawiam się nad jakimś fajnym bronzerem ... zobaczymy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, mam to samo, chciałabym zaoszczędzić, ale kusi! :) w końcu jak tu nie skorzystać z takich promocji! :)

      Usuń
  2. Widzę, że sporo osób skorzystało z promocji w Rossmanie ;)
    ja również byłam, kupiłam sobie 2 szampony Babydreal, płyn micelarny z Bourjois i tusz z Rimmela ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne Rossmanowe zdobycze ;)
    obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wczoraj i dzisiaj byłam na zakupach w Rossmannie ;)
    Lubię tę piankę do golenia, ale mam tą drugą wersję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam 2 wersje pianek z Isany! tym razem wzięłam tą wersję fioletową :P ja też dziś byłam w Rossmannie i dokupiłam jeszcze tusz do rzęs:)

      Usuń
  5. ja nie kupiłam jeszcze nic, ale jutro to się zmieni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę warto! jak jest taka promocja ciężko przejść obojętnie!!!

      Usuń
  6. Ja też byłam na zakupach w Rossmannie :) Używałam przez dłuższy czas tej pianki z Isany:) Dziewczyny zapraszam Was do akcji "Kolorowe lato na paznokciach", więcej szczegółów u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pianki z Isany są super, że były po 3,49 zł to wzięłam jedną! :)

      Usuń
  7. Świetne zakupy :) Ja od Rossmana trzymam się już z dala :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie dostałam Skarba:( Lakier Lovely ma ładny kolor :) a gumki też kupiłam, ale w Rossmannie. Zapomniałam o nich napisać. Świetne są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tym razem kupiłam gumki do włosów w Hebe, ale następnym razem kupię te w Rossmannie!

      Usuń