10 maj 2013

nowości zakupowe! :)

Witam Was serdecznie:)
Dziś piękne słoneczko! Piękna pogoda! :) Cudny dzień! :) Po prostu można by było tak mówić same pochlebne rzeczy o pogodzie ostatnich dni! ;)

Wczoraj udałam się do Biedronki i kupiłam parę rzeczy. Natomiast mama wracając z pracy weszła do Ziaji kupić mi jedną rzecz, zaraz zobaczycie jaką :) :P


Z Ziaji zaopatrzyłam się w:
- tonik rumiankowy - o ten tonik poprosiłam mamę, ale kupiła również....
- szampon intensywne odżywianie wraz z odżywką - cena  7,99 zł za szampon i odżywkę- promocja!!!
W Biedronce kupiłam:
- żel pod prysznic Creme pomarańczowy - postanowiłam wypróbować, to nic, że w szafce są jeszcze 2 do zużycia, ale już ten żel kusił mnie od jakiegoś czasu! jestem jego bardzo ciekawa!
-mydło do rąk - wersja limitowana- teraz są 3 wersje limitowane, jak macie okazje kupcie sobie chociaż jedną na wypróbowanie, cena 2,99 zł
- następny żel Spa - też strasznie chciałam zobaczyć jaki jest ten żel, a pachnie cudownie! <3
- płyn micelarny Be Beauty - przeczytałam na jednym z blogów, że podobno mają wycofać ten produkt, dlatego kupiłam jedną buteleczkę, żeby mieć w zapasie, bo bardzo fajnie mi się ten produkt używało! ;P
-maszynki do golenia Be Beauty - kiedyś kupowałam je za 9,99 zł, teraz można je kupić za 7,99 zł, dlatego się właśnie skusiłam, a maszynek nigdy dość, na 100% się zużyje! :)

Używałyście któryś z tych produktów??? Jak Wasze ostatnie zakupy kosmetyczne??

Pozdrawiam i życzę miłego weekendu! :)

6 komentarzy:

  1. Masz rację pogoda jest boska :) kochaną masz mamę :) Ja też mam ten żel Spa z biedronki i jestem zakochana w jego zapachu. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak zapach jest cudny, już się nie mogę doczekać jak będę go używać :)

      Usuń
  2. też muszę kupić choć jedną butlę płynu micelarnego na zapas ;)
    mydełka w płynie Linda bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kup koniecznie! :) a mydełka mają piękny zapach i cenę niską, więc fajnie!!!

      Usuń