20 maj 2013

avon - zamówienie:)

Witam Was:)
Dziś przychodzę do Was z postem zakupowym. A mianowicie pokaże Wam co zamówiłam ostatnio w Avonie :)
Oto moje zamówienie:

 Pierwszą rzeczą zamówioną przeze mnie jest szampon Morela i Masło Shea (cena 4,99 zł), w wcześniejszym katalogu kupiłam odżywkę ułatwiającą rozczesywanie włosów o tym samym zapachu i jest rewelacyjna! Teraz wypróbuje szampon! :)
 Następnie zamówiłam zestaw do stóp z wyciągiem z papai ( za zestaw zapłaciłam 15,99 zł), w zestawie jest krem do stóp, scrub i spray :) ładny zapach, idzie lato, więc trzeba zadbać o stopy do sandałków!
 Ostatnią rzeczą jest zestaw Sensualle - przecudny zapach, cieszę się, że kupiłam ten zestaw. W zestawie jest perfum 50 ml, perfumetka 15 ml i balsam do ciała! :) niedługo zacznę używać ten perfum, na razie wykorzystuje to co na półce, bo jak otworze ten to tamte pójdą w odstawkę.:)
A Wy lubicie zamawiać w Avonie??? Miałyście może te kosmetyki, albo inne warte polecenia??

Pozdrawiam słonecznie, Kasia :)

Dodaje również piosenkę z nowej płyty Eweliny Lisowskiej. Super piosenki, polecam.


6 komentarzy:

  1. W super cenie ten zestaw do stóp :) ciekawe jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach cudny - przynajmniej mi się bardzo podoba! :)

      Usuń
  2. nie lubię scrubów do stóp, ale kremem bym nie pogardziła:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś moja mama była konsultantką i wtedy często kupowałam tamte kosmetyki :) Były całkiem w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś zastanawiałam się czy nie zostać konsultantką, ale zawsze zamawiam u kumpeli i jakoś mi to pasuje ;)
      pozdrawiam!

      Usuń