22 maj 2013

Zakupy, zakupy i jeszcze raz zakupoholizm :D

Witam Was moje drogie:)
Dzisiaj przychodzę do Was z zakupowym postem, a jest to tylko niewielka część moich zakupów, które ostatnio ambitnie poczyniłam. Otwarli w Bytomiu Hebe, z czego jestem bardzo zadowolona. Wchodząc do tego sklepu poczułam, że to jest mój świat, moja bajka. :P
Ale wracając do zakupów.
Byłam w Ziaji i kupiłam:

1) Zestaw z szamponem i odżywką dla mojej mamusi na Dzień Mamy za 6.99- więc opłacało się niesamowicie :)
2) Krem na dzień i na noc, który ja stosuję do twarzy, z olejkiem arganowym- piękny zapach

Następnie udałam się do Rossmanna, gdzie moją uwagę przykuły dwa produkty:


3) Szampon do włosów Elseve L'oreal- używam go i jest rewelacyjny
4) Antyperspirant Rexona- jeszcze czeka na półce na swoją kolej

Kolejnym sklepem było wspomniane już przeze mnie Hebe. Tam zakupiłam:



5) Wyszczuplające serum i krem do masażu z Kolastyny za 12,99
6) Spinki do włosów sztuk 2. Jedną już używam i bardzo dobrze trzyma się na moich grubych, kręconych włosach

Złożyłam również zamówienie w Oriflame i otrzymałam żel pod prysznic o pięknym zapachu lata :)



To już wszystko jeśli chodzi o jedną część moich zakupów. Następnym razem postaram się zrobić kolejny post z moimi zakupowymi zdobyczami :P Pozdrawiam :)


10 komentarzy:

  1. Właśnie takiej spinki do włosów szukam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zajrzyj do Hebe, tam jest duży wybór :)

      Usuń
    2. Tylko niestety nie mam Hebe blisko siebie :( Dziewczyny, nominowałam Was do Liebster Blog Award, zapraszam :)

      Usuń
    3. My też nie miałyśmy Hebe, ale teraz już jest i się cieszymy ogromnie! :) Dziękujemy za nominację :)

      Usuń
    4. Dziękujemy bardzo :)

      Usuń
  2. tak sobie czytam Twoje notki i muszę Cie pochwalić za ogrom pracy włożonej w prowadzenie bloga. Dodaje do obserwowanych, żeby móc częściej tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bloga prowadzimy we dwie: ja i moja przyjaciółka Patrycja!:) kiedyś zdecydowałyśmy się i jesteśmy zadowolone, bo fajnie czyta się inne blogi i miło jak ktoś zagląda do nas! :) Fajnie słyszeć, że dodałaś do obserwowanych, miło nam:)

      Usuń
  3. też kiedyś kupiłam taki zestaw do włosów z ziaja, chyba za 8zł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. opłaca się taki zestaw, również w niego się zaopatrzyłam! a firma Ziaja jest naprawdę godna polecenia:)

      Usuń