14 maj 2013

zakupowy post!

Witam Was bardzo serdecznie :)

Troszkę mnie znów nie było :) Ostatnio posta pisała Pati, tym razem ja! :) w ostatnich dniach znów do łazienki przybyło nowych kosmetycznych zdobyczy! :) teraz robię sobie zakaz kupowania kosmetyków do końca maja i zużyłam to co mam i co zakupiłam w ostatnim czasie! :)
A oto zdobycze zakupowe ostatnich dni:
 Będąc w Tesco kupiłam:
- 2 żele Radox w cenie 6,99 zł ( tak za 2 zapłaciłam 6,99 zł) - mega promocja!!! jeden dla mnie, a drugi dla brata! :P
- 2 dezodoranty Fa - zapłaciłam 8,99 za 2 sztuki! :) nie mogłam sobie odpuścić takiej promocji! :))))
Byłam również w Hebe, ostatnio otworzyli w Bytomiu! :) Z czego oczywiście się ogromnie ciesze, kupiłam sobie w Hebe szampon Elseve - cena 9,99 zł :) Pati używa tego szamponu i mówiła mi, że jest rewelacyjny, więc muszę to sprawdzić! :)
Będąc w Hebe wyrobiłam sobie również kartę do tej drogerii i niektóre kosmetyki będę miała taniej! :P

A jak Wasze ostatnie zakupy?? Miałyście te produkty??
Zdradzam, że Pati również w najbliższym czasie doda nowy post zakupowy! :)

A i jeszcze jedno pytanko:
Co aktualnie czytacie?? Co polecacie do przeczytania?? Lubicie czytać??
Ja tym razem polecam książkę J.L. Wiśniewskiego "Zespoły napięć" :)
Są w niej opisane historię różnych kobiet! Pięknie Wiśniewski pisze, fajnie się czyta! Jestem w połowie czytania książki, zaraz wracam dalej do czytania!!!

Pozdrawiam, Kasia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz