26 maj 2013

Nowy lakier z Rossmanna i tusz do rzęs

Witam Was:)
Wszystkich ogarnął zakupowy szał, ponieważ w Rossmannie jest -40% na produkty do makijażu i pielęgnacji twarzy! :)

Już ostatnio pokazywałam Wam co wpadło w moje ręce w Rossmannie, ale wczoraj też tam wstąpiłam i jeszcze dokupiłam tusz do rzęs, który zachwalają blogerki!!!

Jest to tusz Curling Pump Up! I powiem Wam jest genialny, dziewczyny macie w 100% rację! :) A cena tego tuszu teraz, czyli 5 zł z groszami powala. Chciałabym zaopatrzyć się w jeszcze jeden, bo po dzisiejszym pomalowaniu rzęs jestem tak bardzo zadowolona, że kupiłam ten tusz! :)
Też lubicie ten tusz??? Zakupiłyście go???

W ostatnim poście pokazywałam Wam 2 lakiery do paznokci jakie kupiłam. Oto jeden z nich na paznokciach! Jak Wam się podoba???


A Wy wybieracie się jeszcze do Rossmanna czy już dość zakupowego szaleństwa w ostatnich dniach??

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia :)

11 komentarzy:

  1. Ten tusz jest wszędzie tak chwalony, że w końcu będę musiała go zakupić! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kupiłam ten tusz, ale jeszcze go nie otwierałam, czeka w kolejce aż skończę inne :) a lakier bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się lakier podoba, a tusz jest rewelacyjny, więc na pewno nie pożałujesz! :)

      Usuń
  3. Ja już niestety nie załapałam się na żółty tusz z rossmana choć bardzo bardzo chciałam go mieć ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda :( ja bym chciała jeszcze jeden, ale coś czuję, że będzie ciężko!

      Usuń
  4. Także padłam ofiarą promocji w rossmanie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba jako jedyna nie kupiłam tego tuszu, za to kupiłam 3 inne :P

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja nie byłam nawet w rossku!
    śliczny lakier wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten tusz to dla mnie rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń