31 maj 2013

sięgnęło dna, czyli denko maja!

Witam Was bardzo serdecznie!!!
Ostatnio dodałam post dotyczący moich łupów w Rossmannie, a dziś przychodzę z projektem denko. Zaraz zobaczycie ile udało mi się w tym miesiącu zużyć kosmetyków! :)

Teraz w czerwcu powinnam zrobić sobie ultimatum dotyczące kupowania kosmetyków. Zdecydowanie powinnam zużywać zapasy, kosmetyków, które mam i ciągle się niestety powiększają! Więc czerwiec niech będzie miesiącem kiedy ograniczę swoje kosmetyczne zakupy, zużyje większość i zrobi się większa przestrzeń w łazienkowych półkach i szafkach! :P

A teraz już denko:

1) szampon 2 w 1 z Rossmanna - bardzo mi się go fajnie używało, kupiłam go kiedyś na promocji za 3 zł i uważam, że naprawdę było warto! może kiedyś do niego wrócę
2) żel pod prysznic Isana - rewelacja, nie będę się dużo rozpisywać, uwielbiam je!
3) maska do włosów farbowanych Ziaja - fajny produkt, po nim włosy są miękkie w dotyku i ładnie się układają, kiedyś na pewno kupię :)
4) mydło oliwkowe Linda z Biedronki - piękny oliwkowy zapach, teraz będę te mydła kupować regularnie
5) scrub waniliowy z Avonu- plusem jest przepiękny zapach utrzymujący się długo na skórze, jednak scrub jest słabym zdzierakiem, raczej nie kupię
6) scrub do stóp z Avonu - ten produkt do stóp bardzo lubię, teraz mam wersję z papają
7) żel pod prysznic z Biedronki - ładny zapach, dobrze mył i bardzo wydajny, szkoda, że wtedy nie kupiłam 2 opakowań
8) pianka do golenia Venus - dobry produkt, takie produkty zazwyczaj kupuję na promocji.

Tym razem zużyłam tylko 8 kosmetyków, mam nadzieję, że w czerwcu będzie lepiej, chciałabym przekroczyć liczbę 10 pustych opakowań! :)

A jak Wasze denka??? Miałyście te produkty??? Lepiej Wam poszło w maju??

Pozdrawiam, Kasia :)

16 komentarzy:

  1. Też uwielbiam żele z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam żadnego ze zużytych przez Ciebie kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię mydło Linda ;)
    Moje denko właśnie znalazło się na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz używam z edycji limitowanej! świetny zapach! :P już zaglądam do Cb :)

      Usuń
  4. mi również żele z Isany przypadły do gustu :)

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię scrub do stóp z Avonu i teraz też testuję wersję z papają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja nie przepadam za żelami z isany. Reszty nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tę maskę Ziaji chyba sobie sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czy jak tam widze vanilie /? uwielbiam jak kosmetyki nia pachna <3

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli masz ochote :)

    OdpowiedzUsuń