7 lut 2013

Biedronkowe łupy! :)

Witam Was bardzo serdecznie:)

Na samym początku dzisiejszego posta chciałam oznajmić, że WSPÓŁAUTORKA BLOGA PATRYCJA ma dziś URODZINY!!!!!!!!!!! WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO KOCHANA, DUŻO SZCZĘŚCIA, MIŁOŚCI, ZDRÓWKA I SPEŁNIENIA WSZYSTKICH MARZEŃ!!!!!:) 


A i dziś TŁUSTY CZWARTEK, więc niech każdy z Was choć jednego pączka skosztuje! :)

A teraz przechodzę do biedronkowych łupów. Wybrałam się dziś do Biedronki z racji tego, że dziś zaczyna się wielka gratka dla miłośników kosmetyków! :)
I oto co znalazło się w moim koszyku:

 Jak widać na zdjęciu kupiłam żele OS (2 szt za 10,99 zł), peeling z Joanny z czarną porzeczką (3,49 zł), pastę do zębów ( ok. 4 zł, na wypróbowanie), oraz lakier do paznokci Eveline (4,99 zł)! 
 Kupiłam także na spróbowanie herbatkę o smaku pomarańczy z cynamonem i goździkami! :) Zaraz sobie zaparzę i skosztuje! :)
Oczywiście nie mogłam odpuścić promocji na płatki kosmetyczne (3 opakowania za 5,55 zł) i przy okazji kupiłam patyczki do uszu, bo poprzednie się kończą! :)

A jak Wasze biedronkowe zakupy??? Co ciekawego kupiłyście?? :)

Pozdrawiam, Kasia :)

7 komentarzy:

  1. dziękuję za życzenia kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się też dołączę oficjalnie do urodzinowych życzeń! Patrycja spełnienia marzeń i wielu kosmetycznych i książkowych niespodzianek :)))

    Ja jeszcze dziś drugi raz nawiedziłam Biedronkę i dorzuciłam puder do kąpieli, serum do rzęs z Eveline i żel do twarzy :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też się zastanawiam czy nie odwiedzić jej jeszcze raz (zobaczę!). Mnie kusi ta świeczka, też te serum do rzęs i szampon z Garniera! :)

      Usuń
  3. najlepszego, też kupiłam te płatki

    OdpowiedzUsuń
  4. tych płatków kosmetycznych z biedronki zawsze biorę kilka opakowań. Tak na zapas :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo je lubię! Teraz akurat mam zapach jak kupiłam sobie te 3 opakowania!!!:)

      Usuń