18 lut 2013

co u nas!

Witam Was w rozpoczynający się następny tydzień! :)

Jak dla mnie dzisiejszy dzień trwa już od 6:15! :) Koniec wolnego, dziś nastąpił powrót na uczelnie i nowe zajęcia, nowe przedmioty w semestrze letnim! :) Już mamy zadane tworzenie tygodniowego planu zajęć zintegrowanych! :) A jutro kolejne zajęcia, zobaczymy co czeka nas jutro! :) Wiem, wiem trochę nas nie było na blogu, ale pisałyśmy pracę licencjacką, bo teraz w tym tygodniu musimy oddać część (ja teoretyczna, Pati badawczą!). Ja oddaje jutro, a Pati w środę! :) Przekazuje w jej imieniu, że niedługo się pojawi na blogu
i wstawi jakiś post! :)
A jak u Was nowy semestr?? :) I jak z pracą licencjacką bądź magisterką?? (Jeśli piszecie!!!)

A wczoraj zaczęłam czytać 2 tom przygód studentki Any i Christana Greya!

Pati kończy czytać ten tom! Jak skończy zabiera się za 3, i później ja pożyczę, aby dowiedzieć się co dalej! :)
A co Wy aktualnie czytacie? Co polecacie przeczytać??

A dzisiejszy dzień uważam za przyjemny! Nie miałam długo zajęć na uczelni. Jak wróciłam do domu leniłam się! I przeglądałam blogi! ;) Wypiłam także kawę i zjadłam ciacho (upieczone przez mamusię!).


P.S. W najbliższym czasie mam ochotę wybrać się na jakieś zakupy! :) Jeśli coś wpadnie do koszyka zakupowego na pewno napiszę w co się zaopatrzyłam! :)

Pozdrawiam.!

2 komentarze:

  1. jak skończę czytać 'drugie dziecko' to zacznę czytać trylogię o Greyu, już nie mogę się doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również czytam Greya :) Superrr

    OdpowiedzUsuń