27 lut 2013

luty: denko i miętowe pazurki!

Witam Was:) 
Dzisiaj wolny dzień od uczelni, więc się lenie, oglądam Wasze blogi i zaraz się zabieram za czytanie książki! :)
Dziś projekt denko! Niestety nie jestem z siebie zadowolona w tym miesiącu, ponieważ zużyłam tylko 3 kosmetyki!! Co za wstyd! 

 1) maska do włosów z Joanny - polecam, u mnie się bardzo sprawdziła. Teraz używam maski z Ziaji, ale na pewno kiedyś do niej wrócę!
 2) Luksja żel pod prysznic - miał cudowny zapach! A koszt zakupu też był niewielki (4,99 zł), kiedyś do niego wrócę, ale jak wykorzystam wszystkie żele, które są w szafce i czekają na swoją kolej! ;P
3) W denku nie mogło braknąć Isany, żel pod prysznic oliwkowy, uwielbiam te żele, aktualnie używam żurawinę i białą herbatę ( przecudny zapach!). 

A jak u Was lutowe denko?? Mam nadzieję, że większe od mojego!!

Mam nadzieję, że w marcu będzie lepiej! Mam sporo kosmetyków, które sięgają dna albo jestem w połowie ich zużywania! :) Zresztą robię sobie postanowienie - nie kupować żadnych kosmetyków w miesiącu marcu, tylko zużywać to co jest na półkach i w szafce! :) 

A na koniec:

miętowe pazurki - jak Wam się podoba kolor, który dziś znalazł się na moich paznokciach??

Pozdrawiam! :)

15 komentarzy:

  1. Miałam wszystkie warianty zapachowe tych żeli z Luksji i bardzo je polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi bardzo się podobał ten zapach. Następnym razem skuszę się na inny wariat zapachowy! :)

      Usuń
  2. Już się tak nie zawstydzaj. Teraz 3 wykończone kosmetyki za miesiąc 10 ;) u mnie żele z luksji nie do końca się sprawdzają, za to isana o tak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję. W marcu na pewno będzie więcej! Isanę też uwielbiam! :-)

      Usuń
  3. Miałam ten żel z Luksji- bardzo lubiłam jego zapach :) A kolor na paznokciach bardzo świeży, wiosenny :)

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się żel ma cudny zapach. A kolorek na paznokciach bardzo lubię. Wiosna idzie to coraz więcej kolorów będzie siępojawiać!:-)

      Usuń
  4. Jakiej maski z Ziaji używasz? Mam jedną, ale odnoszę wrażenie, że nic nie robi ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie maskę do włosów farbowanych i jestem zadowolona! :)

      Usuń
  5. Uwielbiam żele Isany, ładny kolorek lakieru :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam tą wersję maski z miodem. Za pierwszym razem byłam zachwycona, natomiast przy drugim opakowaniu efekt nie był już tak zadowalający:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam ten żel z luksji :)

    OdpowiedzUsuń