3 mar 2013

niedzielnie:)

Witam Was bardzo serdecznie!
Piszę po krótkiej przerwie. Ale już jestem. Ostatnio nie miałam jakoś weny na dawanie postów. A dziś przychodzę do Was z lekkim i przyjemnym postem. Trochę zakupowym, trochę kulturowym i w ogóle.

Wczoraj się trochę ukulturalniałam. Byłam w kinie na filmie "Daje nam rok".
Krótko o moim zdaniu na temat tego filmu: są w nim śmieszne sceny z których się można pośmiać, film jest fajny, ale zakończenie zupełnie mi się nie podobało. :(  A może ktoś z Was oglądał??? Jakie Wy macie zdanie?? Na czym ostatnio byliście w kinie?? Albo co teraz polecacie do obejrzenia???


Przed kinem udałam się do H&M, aby zobaczyć co tam ciekawego. (Mam kartę za 100 zł, którą dostałam na święta, po wczorajszych zakupach zostało na karcie trochę mniej pieniędzy)! I skusiłam się na tuniko-sukienkę H&M Basic. Oto ona:


Natomiast w piątek w Rossmannie (wiem, pamiętam miałam nic nie kupować z kosmetyków), zaopatrzyłam się w maszynki do golenia (8,99 zł) oraz piankę do golenia z Venus (4,99 zł)!


A dziś odpoczywam niedzielnie. Idę zaraz czytać dalej drugą część Greya. Jakoś ostatnio nie miałam na to czasu. Zaraz zrobię sobie również kawusie i zanurzę się w lekturze <3 Uwielbiam to!!!


A jak tam Wasze ostatnio poczynione zakupy???
Jakie macie plany na dzisiejsze niedzielne popołudnie???

Pozdrawiam:)

10 komentarzy:

  1. te maszynki są super, ale pianek venus nie znoszę:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maszynki już nie raz miałam i są faktycznie świetne! A co do pianki Venus kupiłam na wypróbowanie! :)

      Usuń
  2. Nie byłam na tym filmie w kinie :) Za to oglądałam horror 'Mama' ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. rozważamy właśnie z TŻ, czy iść na "daje nam rok", czy polskie "last minute", ja stoję przy pierwszym, on przy drugim ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zastanawiałam się z Moim czy isc na Daje nam rok, czy na Poradnik pozytywnego myślenia, ale już wiadomo co wybraliśmy!

      Usuń
  4. ale dawno nie byłam w H&M muszę udać się na rekonesans :)

    OdpowiedzUsuń