27 mar 2013

marcowe denko!

Witam Was!
Dziś przychodzę do Was z marcowym projektem denko. W tym miesiącu udało mi się zużyć więcej kosmetyków w porównaniu do lutego. Z czego jestem oczywiście zadowolona! :)

 1) peeling do stóp z Avonu - bardzo lubię ten peeling, moim zdaniem nieźle sobie radzi ze stopami, myślę, że do niego nie raz wrócę!
2) oliwkowy szampon z Ziaji - bardzo go polubiłam, nie raz jeszcze zagości na mojej półce!!!
 3) mydło w płynie z Isany o zapachu mango i pomarańczy - przecudny zapach, koniecznie muszę je mieć jeszcze raz, i nie tylko raz, teraz mam o zapachu miodu z mlekiem, ale mango z pomarańczą wygrywa!
 4) żel pod prysznic z Isany, żurawina i biała herbata - cudny zapach, sporo się go naszukałam pamiętam! uwielbiam żele z Isany więc nie raz jeszcze zagoszczą w mojej łazience, 2 mam w zapasie i czekają na swoją kolej!
 5) następny produkty z Isany, pianka do golenia - nie zastąpiona! :) mam już kolejne opakowanie!
 6) peeling z Joanny z żurawiną - śliczny zapach, i zdzierak niesamowity, na półce czeka następny tylko w innej wersji zapachowej.
 7) mgiełka do ciała z Avonu - miała bardzo ładny zapach, bardzo dawno ją kupiłam, ale w końcu udało się ją zużyć! :)
8) płyn do płukania jamy ustnej - nie był zły, ale teraz mam z Lidla i jest o niebo lepszy od tego na zdjęciu!
 9) próbki kremów BB z Nivea - użyłam jaśniejszą wersję, ale nie skuszę się na całe opakowanie, zdecydowanie wolę puder, kulki brązujące, albo róż
 10) żel do golenia z Avonu - cudo!!! polecam!!! następne opakowanie już zużywam! kupiłam też sobie żel z Isany na wypróbowanie, bo póki co zawsze miałam piankę! ocenię, który lepszy!
 11) żel pod prysznic OS - pierwszy raz miałam żel tej firmy i jestem zadowolona, jeszcze jedno opakowanie w zapasie, ale nie raz wrócę do niego (obojętnie w jakiej wersji zapachowej!), bo WARTO!
 12) dezodorant do stóp - nie był zły (częściej używał brat), ale zdecydowanie wolę z Oriflame!
 13) tusz do rzęs z Avonu - bardzo lubię tą mascarę, można ją kupić za ok. 10 zł ( a w promocji nawet mniej!)
14) kupiłam kiedyś ten tusz w promocji Oriflame (very me)- i pozytywnie mnie zaskoczył, czekam aż znów go przecenią! :) warty uwagi!
15) dezodorant do stóp z Oriflame - jak pisałam wcześniej niezastąpiony! :)

I tak oto w tym miesiącu zużyłam 15 kosmetyków! :)
A Wy miałyście, któryś z tych kosmetyków?? Albo coś innego polecacie???
No i przede wszystkim jak Wasze projekty denko w marcu! :)

Pozdrawiam!

P.S. A teraz idę się szykować, bo umówiłam się z współautorką bloga na kawę! :)

8 komentarzy:

  1. i u mnie lepiej ze zużyciami :P miałam tylko żel z OS i też właśnie ten wykorzystałam jako pierwszy, teraz mam malinowy i bardziej mi się podoba zapach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam ten malinowy i niedługo go zacznę używać! teraz używam żel z Kauflandu winogronowy - cudo!!!:)

      Usuń
  2. Jestem bardzo zadowolona z pianki z Isany, a żele OS to jedne z moich ulubionych :)
    ja właśnie obfotografowuję swoje denko :D

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chętnie zobaczę również twoje denko! ;) już czekam!

      Usuń
  3. Niezłe denko :) Mi jakoś ta pianka z Isany nie podpasowała ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tym miesiącu denko mnie cieszy, bo w lutym było marnie

      Usuń
  4. Będę musiała kiedyś wypróbować tę piankę Isany:)

    OdpowiedzUsuń