6 mar 2013

Bubel w miesiącu luty

To znowu ja:P
Tym razem chciałabym Wam opowiedzieć o produkcie do demakijażu oczu z firmy Maybelline.


Gorszego produktu w życiu nie miałam. Nie zmywa dobrze makijażu, podrażnia oczy, zapach jest jak dla mnie nawet ładny. Bubel, bubel i jeszcze raz bubel. Nie polecam. Ja akurat dostałam go w zestawie z tuszem. Staram się go wykończyć, ale ciężko mi idzie. Nie sprawdził się. Jak dla mnie plusem jest tylko zapach i opakowanie. 
Teraz zamierzam kupić sobie płyn micelarny z Biedronki. Słyszałam wiele pozytywnych opinii na jego temat. A co Wy o nim sądzicie? Jest dobry? 

4 komentarze:

  1. mi tez sie niepodobał. a wręcz okropny był.+ zapraszam do skorzystania z mojego kursu na własnoręczne wykonanie króliczka z masy solnej, jako prezentu dla bliskich z okazji ŚWIĄT WIELKANOCNYCH. :) polecam, super zabawa:) Pozdrawiam:*•♥•·٠•● ●

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam jak najbardziej micela z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha no to faktycznie Bubel! Ładny zapach i opakowanie niestety często kryją w sobie jakieś niefajne niespodzianki... :-(
    Trzymam kciuki za wykończenie bubla i czekam na recenzje micelarny z Biedronki :-))

    OdpowiedzUsuń