5 mar 2013

Ziaja

Hejo :)
Witam Was po dłuższej nieobecności. Nie miałam na nic czasu i byłam strasznie zalatana, ale teraz już jest lepiej :)
Ostatnio wybrałam się na zakupy do Agory w Bytomiu i w nowo otwartym sklepie Ziaji szukałam kremu do twarzy. Ostatnio Kasia dała m próbkę nowego kremu z olejkiem z awokado. Wypróbowałam i obiecałam sobie, że przy najbliższej okazji dokonam zakupu tego kremu.

Krem wygląda tak:

Jest to krem na dzień i na noc do skóry suchej i zmęczonej. Powiem Wam, że tak dobrego kremu szukałam bardzo długo. Skórę na twarzy mam nawilżoną, można powiedzieć że jest promienna;p
Żadnych wyprysków, nie zatyka porów. Jak dla mnie rewelacyjny i jestem pewna, że będę go używać baaardzo długo. Ponadto cena- 8,99 za 75 ml. Tani i dobry.

Skusiłam się również na krem do rąk również z tej serii, za 4,99. Jeszcze nie wiem jaki jest, ale wkrótce zacznę go używać i na pewno dowiecie się o jego plusach i minusach.


Dostałam również próbkę maseczki oczyszczającej. Właśnie mam zamiar ją wypróbować i pomalować paznokcie. Życzę Wam miłego wieczoru :)

3 komentarze:

  1. miałam próbkę tego pierwszego kremu, zużyłam ją jako krem do rąk:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy krem, jednak nie jest przeznaczony do mojego typu skóry - szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A byłaś w Beauty Store? W BS Orientana kosmetyki naturalne (znasz?) rozdawała prezenty dla blogerek ze Śląska. Zgłosiłaś się? Akcja była inicjowana na FB.

    OdpowiedzUsuń