20 mar 2013

środowo + zakupy w lidlu :)

Witam Was serdecznie! :)
Parę dni nas nie było, nie pisałyśmy. Ale albo jesteśmy zalatane, albo zajęte. I tak nam leci nawet nie wiadomo kiedy. :)
A dziś środa wolne na uczelni - więc byłam u fryzjera (podcięłam trochę włosy, a najbardziej zależało mi na grzywce, bo miałam już ją za długą!), a i wracając od fryzjera wstąpiłam do Lidla! :) I właśnie w Lidlu zakupiłam parę kosmetycznych drobiazgów:)
Oto one:

 1) płyn do płukania ust - bo mi się poprzedni skończył! :)
2) chusteczki nawilżające - tym razem wybrałam rumiankowe - cena warta uwagi 0,89 zł :)
3) żel pod prysznic - z olejkiem pomarańczowym - cudny ma zapach, zobaczymy jak się sprawdzi! cena 2,99 zł za 300 ml
4) szampon do włosów z ekstraktem z papai i brzoskwini - do każdego rodzaju włosów, jestem ciekawa tego szamponu, jak się sprawdzi na moich włosach, cena 3,99 zł :)

A Wam jak mija środa???
Używacie kosmetyki z Lidla?? Lubicie je?? Uważacie, że są warte uwagi?? :)

Pozdrawiam :)

Nutka na dziś:)


8 komentarzy:

  1. Lubie chusteczki nawilzajace ;) a poza tym to chemia wchodzi w gre bo niezle sie sprawdza ;) ale nie mam lidla w poblizu, wiec bywam sporadycznie w rodzinnym miescie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam blisko do Lidla, ale czasami tam wpadnę! :) Mam nadzieję, że dzisiejsze zakupy się sprawdzą! :)

      Usuń
  2. Muszę się wreszcie wybrać do Lidla po ich żele! Gdybym miała go tak blisko jak Biedronkę ( czyli pod blokiem ;) ) to zapewne bywałabym tam baaardzo często :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dokładnie jak ja! Ja mam Biedronkę blisko, a Lidla dalej! Ale czasami jest okazja, żeby się tam wybrać, albo się też blisko przejeżdża! :)

      Usuń
  3. moja mama z Lidla kupuje tylko płyny do kąpieli Cien:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wzięłam na wypróbowanie! mam nadzieję, że się sprawdzi! :P

      Usuń
  4. jakie taniutkie te chusteczki nawilżające, a takowe zawsze się przydają :) nigdy nie wchodzę do lidla, a widzę, że czasem warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak! te chusteczki warto kupić bez dwóch zdań! :) :) :)

      Usuń